FANDOM

Packer – pojazd do przewożenia samochodów występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San AndreasGrand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V. W GTA Vice City, Packer nie może przewozić pojazdów, taka możliwość została dodana w GTA San Andreas. W tej grze, Packer może przewozić dwa do trzech pojazdów. Należy wjechać pojazdem na rampę, wsiąść do Packera i ją podnieść. Samochód jednak nie jest do końca bezpieczny - przy nagłych hamowaniach może spaść. W uniwersum 3D, Packer jest wzorowany na Peterbilcie 379 Car Carrier z roku 1986. Jest wolny i trudny w sterowaniu, ze względu na długość i masę. Ma jednak dość dobre hamulce i może spychać z drogi mniejsze pojazdy.

W GTA IV, Packer jest typową ciężarówką, produkowaną przez MTL. Oprócz Packera z rampą do pojazdów, w grze występują też Packery z cysterną lub bez niczego. Jest krótszy, niż w poprzednich grach, co daje mu lepszą sterowność, lecz nadal jest powolny. Przypomina Kenwortha K-100.

W GTA V, Packer jest ciągnikiem siodłowym (można podpiąć naczepę)w związku z czym jest szybszy i lżejszy. Jest wzorowany na: Mack CH613

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto V

Ciekawostki Edytuj

  • W zależności od platformy na której gracz ogrywa GTA San Andreas, pojazd posiada różną ilość opon na tylnych osiach. W wersji na komputery i PS2 – pojedyncze, zaś na Xboxie 360 i platformach mobilnych – ma bliźniaki (podwójne).

Galeria Edytuj