FANDOM

Ojciec i syn – misja w Grand Theft Auto V, pierwsza dla Michaela De Santy.

Solucja Edytuj

Do Michaela, relaksującego się przy swoim basenie, przychodzi Franklin. Clinton, po zwolnieniu z salonu Simeona, szuka dla siebie pracy, mając nadzieje że Michael jako bardziej doświadczony kryminalista coś dla niego zorganizuje. Po krótkiej rozmowie, Michael proponuje wyjście na drinka, jednak w tym samym momencie dzwoni do niego jego syn - Jimmy, który mówi że jacht Michaela został skradziony, a on sam uwięziony na jego pokładzie. Gdy przejmujemy kontrole nad Michaelem, wsiadamy do samochodu jego żony i jedziemy na Western Freeway, przez którą ów jacht będzie przejeżdżał. Gdy zaczniemy gonić porywaczy, Michael nakreśli plan - Franklin dostanie się na łódź, pozbędzie się porywaczy, oraz odbije Jimmy'ego. Po zrzuceniu bandytów z pokładu, będziemy musieli jako Michael złapać Jimmy'ego, który zawisł na krawędzi. Gdy to zrobimy, będziemy musieli złapać również Franklina. Po krótkim pościgu, silnik w samochodzie Michaela odmówi posłuszeństwa. Wówczas, będziemy musieli dotrzeć do Los Santos Customs, oraz naprawić pojazd. Po tym, jako Franklin mamy za zadanie odwieźć Jimmy'ego do rezydencji Michaela.

Ciekawostki Edytuj

  • Na dalszej części drogi, na moście podczas pościgu za łodzią możemy zobaczyć przejeżdżający przeciwnym pasem autobus więzienny (rzadki pojazd, którego zdobycie wymaga normalnie wdarcia się na dziedziniec więzienia, kradzieży pojazdu i otrzymania 4 stopnia poszukiwań co jest bardzo trudne w wykonaniu, a policja jest praktycznie nie do zgubienia z uwagi na niską prędkość pojazdu). Jeżeli Jimmy i Franklin wskoczą do auta przed tym fragmentem drogi, będziemy mogli jechać za autobusem i go zdobyć. Aby go zachować należy: podjechać do autobusu, zatrzymać go, zabić kierowcę, wsiąść do więźniarki, zabić Jimmy'ego lub Franklina, wybrać zakończenie misji (nie restart!) i odstawić pojazd w garażu (najlepiej to zrobić Michaelem, z uwagi na duży garaż w jego willi). Jest to jedyny sposób aby go zdobyć poza więzieniem.
  • Jeżeli nie odbierzemy telefonu od Jimmy'ego, przyśle wiadomość SMS z prośbą o pomoc.
  • Naczepa ciężarówki jaka występuje w tej misji jest unikatowa i nie można jej spotkać nigdzie indziej.
  • W niektórych momentach ciężarówka porusza się z prędkością wyższą niż jaką może normalnie osiągnąć.
  • Od moment pojawienia się ciężarówki do momentu złapania Franklina ruchu uliczny jest oskryptowany. Wszelkie wypadki i szkody wyrządzane przez ciężarówkę są takie same przy każdym ponownym przejściu misji.
100% • Szybki chwyt 100% (2) Złap Jimmy'ego w ciągu 10 sekund
• Bez draśnięcia 100% (2) Dostarcz samochód Amandy do rezydencji bez uszkodzeń

Galeria Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Ojciec i syn Następna:
Simeon Yetarian (V - HUD)Komplikacje Michael De Santa (V - HUD) Michael De Santa (2) (V - HUD) Doradztwo małżeńskie
Franklin Clinton (V - HUD) Długaśna odsiadka[1]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 W zależności od kolejności wykonywania misji: Przysługa, Komplikacje, Ojciec i syn, Chop, misja ta może, choć nie musi bezpośrednio odblokowywać Długaśną odsiadkę. W innym przypadku misję tę odblokowuje dopiero ukończenie Zaproszenia od przyjaciela.