Grand Theft Auto Wiki (GTA Wiki)
Grand Theft Auto Wiki (GTA Wiki)

Ojciec i syn – misja w Grand Theft Auto V, pierwsza dla Michaela De Santy.

Solucja[]

Po krótkiej rozmowie, Michael postanowi pójść z Franklinem na drinka, jednak zanim dojdziemy do samochodu jego żony, zadzwoni do niego jego syn – Jimmy – który poinformuje go, o kradzieży jego jachtu i o tym, że on sam został porwany. Wsiadamy więc do samochodu i jedziemy w stronę Western Freeway, przez którą ów jacht będzie przejeżdżał. Gdy zaczniemy gonić porywaczy, Michael nakreśli plan – Franklin będzie musiał dostać się na łódź, pozbyć się porywaczy oraz zabrać stamtąd Jimmy'ego. W tym celu będziemy musieli najpierw zbliżyć się do łodzi na tyle blisko, by Franklin mógł na nią wskoczyć. Gdy to zrobimy, ten zrzuci kilku bandytów z pokładu (przy szarpaninie jako Michael będziemy musieli mu pomóc strzelając do porywaczy). Po tym jak Jimmy wyjdzie z ukrycie, zostanie on „porwany” przez masz, na którym zawiśnie. Będziemy musieli jako Michael podjechać pod wiszącego Jimmy'ego i złapać go do samochodu. Gdy to zrobimy, będziemy musieli złapać również Franklina wyskakującego z pokładu. Po krótkim pościgu, silnik w samochodzie Michaela odmówi posłuszeństwa uniemożliwiając dogonienie porywaczy. Wówczas, będziemy musieli dotrzeć do Los Santos Customs i naprawić tam pojazd. Jako Franklin mamy za zadanie następnie odwieźć Jimmy'ego i naprawiony pojazd do rezydencji Michaela.

Scenariusz[]

Ciekawostki[]

  • Na dalszej części drogi, na moście podczas pościgu za łodzią możemy zobaczyć przejeżdżającą przeciwnym pasem rzadka więźniarka policyjna. Jeżeli Jimmy i Franklin wskoczą do auta przed tym fragmentem drogi, będziemy mogli jechać za autobusem i go zdobyć. Aby go zachować należy: podjechać do autobusu, zatrzymać go, zabić kierowcę, wsiąść do więźniarki, zabić Jimmy'ego lub Franklina, wybrać zakończenie misji (nie restart!) i odstawić pojazd w garażu (najlepiej to zrobić Michaelem, z uwagi na duży garaż w jego willi). Jest to jedyny sposób aby go zdobyć poza Zakładem karnym Bolingbroke .
  • Jeżeli nie odbierzemy telefonu od Jimmy'ego, przyśle wiadomość SMS z prośbą o pomoc.
  • Jeżeli Michael nie uratuje wszystkich przed ucieczką Phantoma, w zależności od tego kogo nie uratuje pokaże się jeden z dwóch alternatywnych przerywników – w obu przypadkach misja zakończy się niepowodzeniem.
  • Naczepa ciężarówki jaka występuje w tej misji jest unikatowa i nie można jej spotkać nigdzie indziej.
  • Pierwszy przeciwnik, który zaatakuje Franklina na łodzi, jest przez kilka sekund całkowicie nieśmiertelny.
  • Jest to jedyny przypadek w grze, w którym w Sentinelu siedzą trzy osoby.
  • Po zrzuceniu pierwszego złodzieja można usłyszeć krzyk Wilhelma.
100%.svg • Szybki chwyt 100% (2).svg Złap Jimmy'ego w ciągu 10 sekund
• Bez draśnięcia 100% (2).svg Dostarcz samochód Amandy do rezydencji bez uszkodzeń

Galeria[]

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Ojciec i syn Następna:
Simeon Yetarian (V - HUD).gifKomplikacje Michael De Santa (V - HUD).gif Michael De Santa (2) (V - HUD).gif Doradztwo małżeńskie
Franklin Clinton (V - HUD).gif Długaśna odsiadka[1]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 W zależności od kolejności wykonywania misji: Przysługa, Komplikacje, Ojciec i syn, Chop, misja ta może, choć nie musi bezpośrednio odblokowywać Długaśną odsiadkę. W innym przypadku misję tę odblokowuje dopiero ukończenie Zaproszenia od przyjaciela.