FANDOM

Niewliczone ryzyko – misja od nieznajomych i dziwaków w Grand Theft Auto V, dla Franklina Clintona, czwarta i ostatnia od Dom Beasleya. Jej wykonanie jest wymagane do uzyskania 100%. Aby odblokować do niej dostęp, należy wykonać wszystkie trzynaście skoków spadochronowych (dowolnymi protagonistami) i ukończyć misję Ryzyko docelowe (jedynie jako Franklin).

Solucja Edytuj

Na wybrzeżu jeziora zaporowego Franklin spotyka tego samego labradora, z którym miał już do czynienia w misji Ocena ryzyka. Pies prowadzi Franklina do Doma, który szykuje się do wykonania wyjątkowo niebezpiecznego działania na obszarze pobliskiej zapory.

Po zakończeniu „rozmowy”, idziemy przed siebie, aż dojdziemy do Doma. Z rozmowy wyniknie, iż mężczyzna planuje skoczyć z zapory bez spadochronu. Choć Franklin jest sceptycznie nastawiony do tego pomysłu, Dom zbagatelizuje jego wątpliwości, po czym wykona ostatni skok w swojej karierze. W efekcie, mężczyzna ginie na miejscu po uderzeniu w dno płytkiej rzeki. Po tym, jak Franklin skomentuje głupotę Doma, możemy opuścić obszar lub podnieść pobliski spadochron i skoczyć za Domem. Druga opcja jest o wiele korzystniejsza, bowiem zapewni ona stuprocentowe ukończenie misji, a także dodatkowy zysk pieniężny, z banknotów martwego już inwestora (ich wspólna wartość wynosi ponad $3000). By skok zakończył się sukcesem, sugeruje się natychmiastowe otwarcie spadochronu po zeskoczeniu z krawędzi.

Cele misji Edytuj

  • Idź do Doma.
  • Opuść obszar LUB wykonaj skok ze spadochronem.

Wymagania do ukończenia na 100% Edytuj

100% • Na wiarę 100% (2) Skocz za Domem i przeżyj.

Ciekawostki Edytuj

  • Po wykonaniu tej misji Jeff Chartier zostawi na Lifeinvaderze posta, w którym będzie ubolewać nad śmiercią Doma.
  • W tej misji może wystąpić błąd uniemożliwiający ukończenie jej w 100%. Polega on na tym, że misja zakończy się, zanim gracz będzie mógł wykonać skok ze spadochronem.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj