FANDOM

Niedoszli Gangsterzy (ang. Street Wanabees) – gang występujący w Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto: Vice City. W GTA: VCS występują pod nazwą Sharks.

Historia Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City Stories Edytuj

W GTA: Vice City Stories Sharks swoją dzielnicę mają w Vice City Beach. Zarządzają tam swoimi budynkami, gdzie zwykle handlują narkotykami, zajmują się prostytucją i rozbojem. Ich pojazdem jest Gang Rancher. Victor Vance przejmuje ich interesy. Pomimo utraty swoich biznesów nie rezygnują z próby odzyskania ich atakując swoje byłe budynki. Zwykle noszą oni kolorowe koszule, jasnobrązowe, szare lub niebieskie spodnie, berety z logo Sharks.

Grand Theft Auto: Vice City Edytuj

Niedoszli Gangsterzy swoje terytorium mają na terenie Centrum handlowego North Point oraz na Wyspie Prawn. Ich samochodem w GTA: VC jest Gangsterskie Burrito. Wydają się być w złych stosunkach z Mitchem Bakerem, liderem Gangu motocyklistów, gdyż kradną jego motocykl i ukrywają go w garażu w Downtown. Lider tegoż zespołu wykiwał Ricardo Diaza oszukując go w biznesie. W odwecie Ricardo Diaz wynajmuje Tommy'ego Vercettiego, aby zabił kilku członków Niedoszłych Gangsterów i odzyskał teczkę. W czasie tej misji ginie lider Niedoszłych Gangsterów. Zazwyczaj noszą oni dżinsowe spodnie, kurtki bez rękawów i czerwone chusty.