FANDOM

Nelson in Naples (V)

Nelson w Neapolu (ang. Nelson in Naples) – film występujący w Grand Theft Auto V. Film został wyprodukowany przez Richards Majestic Productions w 1968 roku. Film jest puszczany w kinie Full Moon Film Theater. Średnia ocen widzów na stronie Classicvinewood.com to 4/10.

Fabuła Edytuj

Akcja filmu rozpoczyna się w 1798 roku, kiedy to Horatio Nelson przybywa do Neapolu. Jego zainteresowanie wzbudza Emma Hamilton, która wpadła mu w oku pięć lat wcześniej. Przez to, że Horatio przez długi czas przebywał za granicą, zarówno on jak i Emma zdążyli zawrzeć małżeństwo z innymi osobami. Gdy Horatio poczuł obowiązek powrotu do żony do Anglii, Nelson wysłał zabójcę, który zakończył jej życie. Do 1805 roku życie seksualne Emmy i Horatia było martwe, ponieważ Emma objadała się, co doprowadziło do jej otyłości uniemożliwiającej stosunek. Horatio był nadal głodny przygód i sławy, a Lady Hamilton uznała, że zaspokoi go jedynie wzięcie udziału w następnej bitwie, do czego zachęcała Horatia.

Osoby pracujące przy tworzeniu filmu Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W USA w uniwersum gry uczy się tylko o wojnie secesyjnej co potwierdza zdanie: And we all know how well that went... or at least we would if they taught anything other than revisionist Civil War history in American high schools. (ang. I wszyscy wiemy co się dalej stało... albo wiedzielibyśmy jeśli w Amerykańskich szkołach uczyliby czegokolwiek poza rewizjonistyczną historią wojny domowej).
  • Michael prawdopodobnie jest fanem filmu, ponieważ z łatwością wymienia cytaty z tego filmu.
  • Film oparty jest na wydarzeniach historycznych, Horatio Nelson naprawdę poznał Emmę Hamilton w Neapolu, ponadto również w rzeczywistości byli kochankami, mimo iż byli w związkach małżeńskich.