FANDOM

Na zawsze Grove – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, trzynasta dla Sweeta.

Solucja Edytuj

Plan Sweeta to przejęcie dwóch kolejnych terytoriów Ballas - tym razem Idlewood. Jedziemy na miejsce i przejmujemy je zgodnie z zasadami. Jako że mamy przy sobie Sweeta, nie rozwalamy żadnych pojazdów i nie używamy granatów ani koktajli Mołotowa. Uważamy także na zakończenia przejęć, gdyż Sweet chętnie rzuca się pod samochody. Po przejęciu dwóch terytoriów Idlewood odwozimy Sweeta do domu na Grove Street.

Ciekawostki Edytuj

  • Wcale nie musimy wykonywać misji ze Sweetem, jeżeli chcemy możemy go zostawić na Grove Street (odjeżdżając od niego na tyle by się zatrzymał), a następnie wykonać normalnie misję. Po przejęciu terenów wracamy do Sweeta na Grove Street i kończymy misję.
  • Jeżeli podczas przejmowania któregoś z terytoriów przegramy misje to Sweet zniknie a terytorium zmieni się z powrotem na fioletowo, lecz będziemy mogli kontynuować wojnę gangów i gdy ją wygramy to terytorium zmieni się z fioletowego na zielony kolor.
  • Wcale nie musimy przejmować tylko dwóch terytoriów, równie dobrze możemy przejąć wszystkie cztery, a misja i tak zostanie zaliczona.
  • Jeśli przed misją gracz przejmie któreś z czterech terytoriów, to na jej początku zostanie ponownie przekazane Ballasom.
  • Przed misją te cztery tereny mają gęstość 10 Ballas (jeśli gracz nie przejmował ani nie zmieniał gęstości na tych terenach). Po rozpoczęciu misji na tych czterech terenach zostanie dodana 100 gęstości Ballas a gęstości pozostałych gangów jeśli były, zostaną usunięte. Jest to dość nie typowe, gdyż maksymalna gęstość może wynieść 40, w przypadku wyższych efekt będzie taki sam jak przy 40. Gęstość ustawiona domyślnie na pozostałych terenach w mieście nie przekracza 40.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Na zawsze Grove Następna:
Sean Johnson (SA - HUD) Z wizytą u B Dupa Carl Johnson (SA - HUD) Zamieszki

Przypisy