FANDOM

Morgan Merryweather – postać występująca w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: Liberty City Stories, prowadzący radiostacji Double Clef FM.

W GTA III Merryweather prócz pracy w radiu zajmuje się również pisaniem. Jego dwa artykuły, zatytułowane Opera with Morgan Merryweather oraz Bayreuth Be Damned, zostały opublikowane w Liberty Tree. Pierwszy traktuje o przeglądzie operowym w jego wykonaniu, a drugi o fakcie, że wygrał on nagrodę przyznawaną przez Associated Radio Shows Expo za „najlepszy program o operze głównie w środowisku miejskim”. Merryweather jawi się jako bufon, który mimo swojej pracy zawodowej ma problemy m. in. z prawidłową identyfikacją krajów pochodzenia puszczanej przez siebie muzyki.

W Vice City dzwoni do K-Chat, dyskutując na temat wystąpienia Claude'a Maginota w sztuce In the Future, There will be Robots.

W Liberty City Stories dzwoni do Double Clef FM, krytykując Boccino za to, że puszcza zbyt dużo włoskiej muzyki.

Ciekawostki Edytuj

  • Morgan korzysta z Freecoq Internet co można zauważyć po jego adresie mailowym (MMMMMorgan@freecoq.com), który jest zamieszczony w e-mailu wysyłanym przez niego do gazety Liberty Tree.