FANDOM

Mord autobusowy – misja w Grand Theft Auto V, szósta, siódma lub ósma na zlecenie Lestera Cresta. Może zostać rozpoczęta i wykonana wyłącznie przez Franklina Clintona.

Solucja Edytuj

Lester zleca nam zabicie Isaaca Penny'ego. Ma on zamiar przejąć firmę Vapid. Penny codziennie dojeżdża do pracy tym samym autobusem. Udajemy się na parking i kradniemy autobus. Zatrzymujemy się na każdym przystanku i wyszukujemy ofiary. (Isaac będzie na czwartym przystanku z kolei). Cel będzie ubrany w garnitur, więc od razu go poznamy. Jednak nie spodoba mu się, że Franklin się spóźnił. (Nie zależy to od nas). Kradnie rower i ucieka. Po przejęciu kontroli na protagonistą możemy się rozpędzić autobusem i zabić Penny'ego, wjeżdżając weń, lub wyjść od razu z maszyny i zastrzelić go przy użyciu karabinu snajperskiego. Po dokonaniu morderstwa musimy oddalić się nieco od miejsca, w którym zostało dokonane, i ewentualnie zgubić policję. Zadzwoni do nas Lester i nam pogratuluje. Po rozmowie misja zakończy się.

Porady Edytuj

Po zakończeniu misji warto zainwestować pieniądze w firmę Vapid na giełdzie BAWSAQ, następnie wyczekać największego procentu zwrotu (max. 100%) i sprzedać akcje

Ciekawostki Edytuj

  • Wcale nie musimy na początku misji jechać po autobus który mamy zaznaczony na radarze również dobrze możemy zdobyć go przed misją lub w trakcie jej na ulicy. Jeśli jednak decydujemy się ukraść go z ulicy w trakcie misji należy uważać aby kierowca nie zadzwonił na policję ponieważ jeśli tak się stanie misja zakończy się niepowodzeniem.
100% • premia za potrącenie 100% (2) Rozjedź cel autobusem.