FANDOM

Monstrosity – pojazd typu SUV, o którym można usłyszeć w kilku stacjach radiowych Grand Theft Auto III oraz Grand Theft Auto IV. Jest produkowany przez firmę Maibatsu.

Uniwersum 3D Edytuj

Z reklamy w kilku stacjach radiowych z GTA III możemy się dowiedzieć kilku rzeczy o samochodzie: jest on bardzo duży (można w nim zgubić małe dziecko), posiada napęd na obie osie, może przejeżdżać bez problemów przez rzeki, i jest wyposażony pod kątem pokonywania arktycznej tundry. Spala około 78 l paliwa na 100 km (3 mile na galonie benzyny). Wspomina o nim również jeden z dzwoniących w radiu Chatterbox 109. Wygląd pojazdu w Uniwersum 3D jest ukazany w poradniku do gry, jednak różni się od kontynentu dla jakiego został przeznaczony. W Amerykańskiej i Australijskiej wersji wygląda jak czerwono-biały Landstalker, z kolei w Europejskiej jest to zdalnie sterowany samochodzik wzorowany na pickupie Forda z powiększonymi kołami. Pojazd jest również czasami wspominany przez przechodniów, a oprócz tego - przez przeciwników w grze Manhunt, innej grze autorstwa Rockstar.

Uniwersum HD Edytuj

W GTA IV pojazd zostaje wspomniany dzwoniących w radiu WKTT Talk Radio oraz w Public Liberty Radio. Wiadomo, że dalej jest to duży SUV oraz, że mocno zanieczysza środowisko. Możliwe, że pojazd miał wystąpić jako funkcjonalny samochód wzorowany na Mitsubishi Montero ze względu na podobną nazwę oraz producenta (Maibatsu), który jest odpowiednikiem Mitsubishi w serii GTA. Oprócz tego w telewizji w grze na kanale Weazel News w reklamie VIG Insurance można dostrzec szarego SUVa, który został wycięty z gry - widoczny jest tylko jego bok oraz kawałek tyłu, obie części uderzająco podobne do trzeciej i czwartej generacji Montero. Niewykluczone jednak, że jest to bardzo wczesna wersja jednego z wystepujących w grze pojazdów terenowych.