FANDOM

Gwiazda (1)

Misja przewozowa – misja poboczna występująca w Grand Theft Auto: San Andreas.

Opis Edytuj

Misja polega na dostarczeniu towaru do wszystkich stacji kolejowych w stanie San Andreas, oprócz Sobell Rail Yard. Aby rozpocząć misję musimy zdobyć pociąg Brown Streak albo Freight, a następnie aktywować ją poprzez wciśnięcie odpowiedniego przycisku (domyślnie „2”). Misję możemy rozpocząć dopiero po ukończeniu misji Krak bum-bum. Od tego momentu zacznie otrzymujemy odpowiednią ilość czasu, informacje o prędkości (w metrach na sekundę) oraz odległość do następnej stacji. Gdy dostarczymy towary do wszystkich stacji na trasie i wrócimy do miejsca startu, ukończymy poziom 1. Teraz możemy zapisać grę albo kontynuować misję. Aby uruchomić poziom 2., aktywujemy misję tak samo jak w przypadku 1. poziomu. Poziomy te nie różnią się od siebie, jedynie 2. poziom jest nieco trudniejszy, ponieważ zostaje nam skrócony czas dojazdu do kolejnej stacji. Gdy powrócimy do stacji początkowej, ukończymy misję i otrzymamy nagrodę w postaci $50 000. Misja zakończy się niepowodzeniem, jeśli wykoleimy pociąg bądź spóźnimy się na stację.

Wskazówki Edytuj

  • Najlepiej przed rozpoczęciem misji rozpędzić się trochę – zaoszczędzi nam to cenne sekundy.
  • Warto poszukać egzemplarza z jak najmniejszą liczbą wagonów (ich ciężar ma spory wpływ na przyspieszenie pociągu).
  • Aby nie wykoleić pociągu należy utrzymywać prędkość 45–47 m/s, ewentualnie delikatnie przyhamowywać na ostrych zakrętach. Pozwoli nam to na dojechanie do stacji na czas.
  • Jeśli kamera zacznie drżeć, oznacza to, że poruszamy się z maksymalną bezpieczną prędkością. Pociąg nie powinien się wtedy wykoleić na zakręcie, ale jeśli jeszcze przyspieszymy, na pewno tak się stanie.
  • 500–450 m przed stacją należy wyhamować do prędkości ok. 15–20 m/s. Dzięki temu będziemy w stanie opanować pociąg przy dotarciu na stację oraz zmieścić się w wyznaczonym polu.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.