FANDOM

Mike Toreno (SA - beta)

Mike Toreno w wersji beta

Mike Toreno – postać występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest on tajnym agentem rządowym. Średniego wzrostu mężczyzna w średnim wieku. Posiada własne ranczo w Tierra Robada.

Zawsze nosił czarne lakierki, czarną marynarkę, szare spodnie, białą koszulę i czerwony krawat w paski. Jego samochodem był brązowy Washington, na tablicach rejestracyjnych którego znajdował się napis OMEGA. Miał bardzo szerokie znajomości.

Historia Edytuj

W 1992 roku Mike rozpracowywał od środka Syndykat Loco głównie w sprawach narkotyków. Jak on sam określał, prowadził wojnę z dilerami, którą w przyszłości świat zrozumie. Po poznaniu Carla Johnsona, który przyczynił się do upadku Syndykatu, anonimowo wzywa go na swoje ranczo. Później się ujawnia i zdziwił bohatera, gdyż ten myślał, że zestrzelił jego helikopter (Ostatni lot Toreno). Wtedy wyznaje on Carlowi prawdę o tym, kim jest naprawdę. Obiecuje on Carlowi, że jeżeli on pomoże mu w kilku sprawach, Mike postara się o uwolnienie jego brata z więzienia. Powiedział CJ-owi, że gdyby ktokolwiek skrzywdził Seana Johnsona w więzieniu, strażnik po powrocie do domu znalazłby ciała swojej żony i dzieci. W efekcie tego oprócz uwolnienia brata, był też między innymi zakup lotniska Verdant Meadows i kradzież Hydry z bazy wojskowej w Easter Basin. Ostatecznie Mike dotrzymuje słowa i pomaga wydostać Seana Johnsona z więzienia. Po przekazaniu wiadomości CJ-owi o tym, że Sweet wyszedł z więzienia, Toreno każe mu się wynosić. Od tamtego czasu już go nie spotykamy.

Ciekawostki Edytuj

  • Postać z Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V, kontakt United Liberty Paper, wydaje się być bardzo podobna do Toreno. Obaj pracują dla rządu, zmuszają protagonistów do pracy, na której nie mogą zostać przyłapani, oraz mają bardzo podobny charakter.
  • Jest jedynym członkiem Syndykatu Loco, którego protagonista nie zabija (pomimo, że miał taki zamiar).
  • W wersji beta Mike wyglądał nieco starzej, a także miał lekki zarost i nosił nieco inny garnitur.
  • W wersji beta Mike prawdopodobnie nazywał się nie Toreno, a Torino. Dowodem jest nazwa jego tekstury i modelu w pliku gta3.img.
  • Możliwe nawet, że Toreno wstąpił do Syndykatu Loco, żeby go szpiegować dla agencji rządowej. Świadczyłyby o tym m.in: cicha rozmowa przez telefon z agentem FBI, a także rozmowa z Carlem w jego ranczu.

Występowanie w misjach Edytuj