FANDOM

Mieszkanie Teddy'ego Benavideza (IV)

Mieszkanie Teddy'ego Benavideza – mieszkanie należące do Teddy'ego Benavideza, które znajduje się pod numerem 151K na 22 piętrze jednego z budynków wchodzących w skład Westminster Towers. Odbywa się w nim główna część misji A Long Way to Fall.

Opis Edytuj

Mieszkanie znajduje się z charakterystycznymi czerwonymi drzwiami i można się do niego dostać tylko za pomocą schodów. Jest podzielone na cztery pokoje w tym salon, toaletę, sypialnię i kuchnię. W salonie znajdują się trzy stare kanapy, na przeciwko których usytuowany jest stolik. Za stolikiem znajduje się szafka, na której stoi niewielki telewizor, odtwarzacz płyt i wazon z kwiatami. Obok szafki znajduje się materac oraz wisi zegar. W pokoju jest porozwieszanych kilka obrazów. Z salonu można przejść do holu, który prowadzi do trzech pozostałych pokoi. W łazience po lewej stronie znajduje się sedes oraz umywalka, nad którą wisi szafka. Przy niej znajduje się wypełniona wodą wanna, w której pływają różnego rodzaju śmieci. W sypialni (która znajduje się obok łazienki) znajduje się jedynie gruby materac. W kuchni zaś na samym środku znajduje się stół z bumboxem grającym muzykę, przy którym ustawione są krzesła. Dookoła stołu znajdują się kuchenka, pralka, lodówka i blaty, nad którymi wiszą szafki. na jednym z blatów znajduje się apteczka.

Galeria Edytuj