FANDOM

Mieszkanie Elizabety Torres (IV)

Mieszkanie Elizabety Torres – mieszkanie należące do Elizabety Torres, znajdujące się w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned, ulokowane w Community Center-69 przy San Quentin Avenue w South Bohan w Bohan. Zlecane są tutaj dla nas wszystkie misje od Elizabety. Oprócz Elizabety w mieszkaniu tym żyje również Marta oraz Jorge i Andreas jako ochroniarze.

Opis Edytuj

Nie mamy możliwości wejścia do mieszkania podczas normalnej rozgrywki, lecz podczas cut-scenek możemy zauważyć w nim dwa pokoje: salon i kuchnię. Po prawej stronie salonu znajduje się kanapa, przy której stoi stolik. Obok kanapy stoi regał, na którym mieszczą się rośliny i wazony. Obok regału znajduje się lampa a przy niej zaś stoi fotel. Po lewej stronie pokoju znajduje się telewizor plazmowy, nad którym zawieszone są maski. W pobliżu telewizora wiszą również półki, na których umiejscowione są wierze stereo. W pokoju tym jest porozwieszane dużo zdjęć. Z salonu można przejść do kuchni, gdzie stoi kuchenka i blaty, nad którymi wiszą szafki. Po środku kuchni stoi niewielki stół, na którym mieści się pudełko od pizzy Pizza This... oraz butelki po Pißwasserze i puszki po Pride Brew.

Galeria Edytuj