FANDOM

Mieszkanie Anthony'ego Prince'a (TBGT)

Mieszkanie Anthony'ego Prince'a – mieszkanie należące do Anthony'ego Prince'a, znajdujące się na skrzyżowaniu Denver Avenue i Feldspar Street w Suffolk w Algonquin w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. Zlecane jest tutaj kilka misji od Tony'ego.

Opis Edytuj

Budynek, w którym znajduje się to mieszkanie stanowi jednocześnie jeden z oddziałów sieci sklepów RANCH. Nie mamy możliwości wejścia do mieszkania podczas normalnej rozgrywki, lecz podczas cut-scenek możemy zauważyć w nim siedem pomieszczeń: hol, salon, sypialnię, łazienkę, kuchnię, jadalnię i pokój o niewiadomym przeznaczeniu. Poza tym mieszkanie posiada również wejście na drugie piętro. W holu stoją wazony z roślinami a na ścianach porozwieszane są zdjęcia, obrazy, plakaty Maisonette 9 oraz gablota z magazynami (BJ, The A-Z List, Seminal, Residue, Money Maker i Homie), w których są artykuły o Tonym i jego klubie. Z holu można przejść bezpośrednio do salonu. Po prawej jego stronie znajduje się półka, na której stoi gramofon oraz płyty winylowe takie jak First Bass, Future, Maximum Technologica i Life's a Beatch, a w jej pobliżu jest wejście na drugie piętro. Na lewo od wejścia są zaś kanapy usytuowane przy stoliku, naprzeciwko którego umieszczony jest telewizor plazmowy. Po tej samej stronie znajduje się wejście do sypialni, w którym mieści się jedynie duże dwuosobowe łóżko ze stojącymi po obu stronach szafkami nocnymi. Przy pokoju tym znajduje się łazienka, w której znajduje się zlew, toaleta oraz kabina prysznicowa. Z salonu można przejść również do kuchni, w której mieszczą się blaty, kuchenka, lodówka, szafki wiszące oraz umywalka. Obok kuchni znajduje się jadalnia gdzie na ścianach powieszone są obrazy oraz ulokowany jest stół z krzesłami. Za jadalnią mieści się pokój wyglądem przypominający salę konferencyjną.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj