FANDOM

Disambig Może chodziło Ci o inne postaci o tym imieniu?

Melissa Baremott – postać wspomniana w Grand Theft Auto IV. Była absolwentką Doherty High School w 1999 roku. Posiada konto na stronie Hornyhighschoolreunions.com.

Historia Edytuj

Urodziła się w 1981 roku w San Fierro. Gdy zaczęła uczęszczać do szkoły średniej była typową gotką. Miała wygoloną głowę, małe piersi i cellulit, przez co była wyśmiewana między innymi przez Fingersa Watkinsa. Mimo to podobała się Lennemu, jednemu ze swoich kolegów z klasy, który siedział za nią na geografii. Traktowała go jak zwykłego kolegę, choć wspólnie uczestniczyli często w grupowym stosunku płciowym. Melissa nie lubiła matematyki, lecz interesowała się naukami ścisłymi. W dziewiątej klasie miała lekcję nauk ścisłych z Mr. Brittonem, w którym się zakochała. On odwzajemniał jej uczucia i kilka lat po ukończeniu szkoły średniej w 1999 roku ożeniła się z nim. Związek ten zmienił ją całkowicie. Zaczęła pracować jako nauczycielka pantomimy eksperymentalnej, stała się ładniejsza i zaczęła grać na didgeridoo, na którym nauczyła się grać czerpiąc informacje i porady ze strony Ilovetoblow.org. Kilka lat po ślubie urodziły się jej dwie córki: Amaryllis i Calypso. Później w 2005 roku prawdopodobnie za namową męża zmieniła swoje imię z Melissa na Dawn Light.