FANDOM

Disambig Może chodziło Ci o inne postaci o tym imieniu?

Mary Valvona – postać wspomniana w Grand Theft Auto IV. Jest ona donną mafii Pavano Family.

Historia Edytuj

Mary urodziła się w 1948 roku w Palermo we Włoszech. W wieku 10 lat wraz z rodzicami wyemigrowała do Liberty City. W 1960 roku w jej mieszkaniu znaleziono heroinę. Jako trzynastolatka wymuszała haracz. Później ożeniła się z donem mafii Pavano Family. Będąc członkiniom mafii, w 1977 roku została posądzona o lichwiarstwo, a trzy lata później została posądzona o napaść.

W latach 80-tych poznała ona na Uniwersytecie Vespucci Arthura Zapulla, w którym się zakochała. Potem razem z nim w 1990 roku otruła swojego męża, tym samym stając się donem mafii[1]. Mianowała ona swojego kochanka consiglierem. W 1998 roku została oskarżona o kanciarstwo. Później zerwała z Arthurem, gdyż zakochała się w dystrybutorze heroiny, Joem Corroli. W ten sposób dołączył on do mafii i działał w niej jako dostawca heroiny.

W 2005 roku Mary uchylała się od podatków. Zerwała potem z Jonim i mimo swojego wieku rozkochała w sobie prawie 40 lat młodszego od niej Mario Venturellę. W 2008 roku w imieniu Mary członkowie mafii mieli przeprowadzić transakcję z Jimmym Pegorino, która miała za zadanie sprzymierzyć Pegorino Family i Pavano Family. Okazało się jednak, że jest to pułapka.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV)

NAZWISKO Valvona
IMIĘ Mary
WIEK 60
MIEJSCE URODZENIA Palermo, Włochy
POWIĄZANIA Syndykat Przestępczy Pavano
REJESTR PRZEST. 1960 – Posiadanie substancji kontrolującej: Kokaina
1961 – Wymuszenia
1977 – Lichwiarstwo
1980 – Napaść
1998 – Kanciarstwo
2005 – Uchylanie się od opodatkowania
ADNOTACJE Uważa się, że wyemigrowała do USA z Włoch w wieku 10 lat.
Uważa się, że przejęła kontrolę nad Syndykatą Przestępczą Pavano po śmierci męża w 1990 roku. Była podejrzana o zatrucie go, jednak nie było wystarczających dowodów by wnieść oskarżenie.
Mimo swojego wieku jest często widywana z mężczyznami w wieku od 18 do 22 lat.

SURNAME Valvona
FIRST NAME Mary
AGE 60
PLACE OF BIRTH Palermo, Italy
AFFILIATIONS Pavano Crime Syndicate
CRYMINAL RECORD 1960 – Possession Controlled Substance: Heroin
1961 – Extortion
1977 – Loansharking
1980 – Assault
1998 – Racketeering
2005 – Tax Evasion
NOTES Believed to have immigrated to the US from Italy at the age of 10.
Believed to have taken control of the Pavano Crime Syndicate since the death of her husband in 1990. She was a suspect in his poisoning but insufficient evidence to press charges.
Despite her age is often seen with men between the ages of 18 and 22.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest ona jedyną kobietą będącą szefem gangu w uniwersum HD.
  • Mary lubuje się w mężczyznach, którzy mają od 18 do 22 lat.

Przypisy

  1. Występuje tu anachronizm, bowiem Mary musiałaby najpierw otruć męża z Arthurem, a dopiero później go poznać.