FANDOM

Disambig Może chodziło Ci o inne postaci o tym imieniu?

Martin Madrazo – postać występująca w Grand Theft Auto V. Jest liderem kartelu narkotykowego Kartel Madrazo oraz mężem Patricii.

Historia Edytuj

Martin był w przeszłości wielokrotnie oskarżany o działalność w amerykańsko-meksykańskim gangu, którego był liderem. Zarzuty wobec niego były jednak oddalane przez sąd, gdyż świadkowie, którzy mieli dowody potwierdzające jego przestępcze życie, znikali w niewyjaśnionych okolicznościach.[2] W 1983 roku ożenił się z Patricią. Po wyjściu za Patricię zdradzał ją z rosyjską kochanką – Natalią Zverovną – dla której później kupił rezydencję w Vinewood Hills[3].

W 2013 roku zaczął współpracować z protagonistą GTA Online (po osiągnięciu 17 rangi), któremu zlecał misje polegające na likwidacji określonych celów, kradzieży broni, kradzieży telewizorów, kradzieży łodzi z narkotykami, czy kradzieży dzieła sztuki.

Kilka miesięcy później Michael, który nakrył swoją żonę na zdradzie z instruktorem tenisa, wspólnie z Franklinem dewastuje dom Martina myląc go z domem kochanka. Rozwścieczony Madrazo nawiedza Michaela w jego domu i żąda 2,5 mln dolarów odszkodowania za poniesione straty. Gdy Michael spłaca dług, Martin cieszy się że Michael dotrzymał danego słowa.

Jakiś czas później, dzwoni on do Michaela z zamiarem zlecenia. Pragnie on zabić swojego kuzyna Javiera, który posiadał cenne informacje oraz planował zeznawać przeciwko niemu w sądzie. Michael, wspólnie z Trevorem zestrzeliwują samolot Javiera oraz zabierają cenne dokumenty z wraku samolotu. Jednakże, gdy Trevor przyjeżdża do domu Martina po zapłatę, ten odmówił mu. Trevor w akcie agresji, obcina mu ucho oraz uprowadza jego żonę. W skutek tego, Trevor i Michael zostali zmuszeni ukrywać się poza miastem.

Gdy Michael i Trevor napadli na pociąg przewożący cenne dobra, decyzją Michaela oddali łup Martinowi oraz „zwrócili” Patricię, w której Trevor się zakochał.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto Online

Przypisy

  1. Wpis z IGDB
  2. Fragment misji Doradztwo małżeńskie:
    Franklin Clinton: Pan Madrazo… Pan Madrazo to porządny biznesmen. Został niesłusznie oskarżony… o działalność w amerykańsko-meksykańskim gangu narkotykowym. Zarzuty jednak oddalono, ponieważ wszyscy świadkowie… zaginęli.
  3. Fragment misji Ugoda pozasądowa:
    Martin Madrazo: (…) Mieszka w nim moja wspólniczka. Sam jej go kupiłem… jemu… jej… Dałem go jej w prezencie, bo ją lubię… jako wspólniczkę.