FANDOM

Disambig Może chodziło Ci o inne postaci o tym imieniu?

Mark Volpe – postać wspomniana w Grand Theft Auto IV. Jest on Capo mafii Messina Family.

Historia Edytuj

Mark urodził się w 1963 roku w Dukes. W wieku 19 lat został wraz ze swoim bratem prawdopodobnie wplątany w zabójstwo, w którym uczestniczył szef mafii Messina Family, Harvey Noto. Dołączył on potem do mafii, wkraczając tym samym na ścieżkę gangsterskiego życia. W 1993 roku wymuszał haracz, w 1994 roku nieumyślnie spowodował śmierć. Potem, w roku 1995, napadł na człowieka, a rok później ponownie nieumyślnie spowodował śmierć. W 1998 i 2000 roku promował on hazard, zakładając cztery miejsca, w których można było obstawiać wyniki meczów. W międzyczasie szef mafii, Harvey Noto, zaczął spiskować przeciwko Markowi chcąc go zabić, ponieważ miał on być informatorem policyjnym. Mark wyrzekał się tych zarzutów skierowanych w jego stronę i sugerował, że to jego brat jest informatorem, za co egzekutor Messina Family odciął mu język. W 2005 roku Mark po raz trzeci nieumyślnie spowodował śmierć. Kiedy okazało się, że informatorem był jednak Fredo, Mark dzięki uzyskanym przez policję dowodom został skazany na 12 dożywoci.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV)

NAZWISKO Volpe
IMIĘ Mark Anthony
WIEK 45
MIEJSCE URODZENIA Dukes, Liberty City
POWIĄZANIA Syndykat Przestępczy Messina
REJESTR PRZEST. 1982 – Morderstwo
1993 – Wymuszenia
1994 – Zabójstwo
1995 – Napaść
1996 – Zabójstwo
1998 – Promowanie hazardu
2000 – Promowanie hazardu
2005 – Zabójstwo
ADNOTACJE Był podejrzewany przez innych członków Syndykatu Przestępczego Messina o bycie szczurem, gdy jego brat, Fredo Volpe, jest tak naprawdę informatorem policji.
Podejrzewa się, że jest odpowiedzialny za utworzenie miejsc z zakładami sportowymi funkcjonującymi we wszystkich czterech okręgach Liberty City; jednak, zajmuje się on tylko sfałszowanymi zakładami.
Uważa się, że egzekutor Messina odciął mu język za sugerowanie, że jego brat był informatorem.
Zebrano wystarczająco dużo dowodów podsłuchu, aby umieścić go w więzieniu na kolejne 12 dożywoci.

SURNAME Volpe
FIRST NAME Mark Anthony
AGE 45
PLACE OF BIRTH Dukes, Liberty City
AFFILIATIONS Messina Crime Syndicate
CRYMINAL RECORD 1982 – Murder
1993 – Extortion
1994 – Manslaughter
1995 – Assault
1996 – Manslaughter
1998 – Promoting Gambling
2000 – Promoting Gambling
2005 – Manslaughter
NOTES Suspected by fellow members of the Messina Crime Syndicate of being a rat when is[1] brother, Fredo Volpe, is actually the police informant.
Suspected to be in charge of a sports betting ring that operates throughout the four Liberty City Boroughs; however, he only takes bets on rigged games.
Believed to have cut out the tongue of a Messina enforcer for suggesting that his brother was an informant.
Enough wiretap evidence to put him in prison for 12 consecutive life sentences.

Przypisy

  1. Użycie słowa is (pl. jest) w tym wypadku jest błędem, który pojawia sie w oryginalnej wersji gry. Tak naprawdę powinno znajdować się tutaj słowo his (pl. jego).