FANDOM

Malc – postać występująca w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned i Grand Theft Auto Online, nieznany z rangi członek gangu Uptown Riders, a także przyjaciel DeSeana.

Biografia Edytuj

Malc poznaje Johnny'ego poprzez Jima Fitzgeralda w misji Hit the Pipe. Po tym zdarzeniu Malc zaczyna pracować z Elizabetą Torres, pomaga w misji Heavy Toll, gdzie razem z DeSeanem odpierają atak Angels of Death, jak i w porwaniu Romana Bellica. Można go spotkać także jako przypadkowego pieszego (2 misje). Między 2008 a 2013 rokiem wyjechał do San Andreas, gdzie rozpoczął nieznaną działalność. Gdy gracz zakupi własną siedzibę klubu motocyklowego, Malc oprowadzi go po nowym przybytku.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Aktor, który użyczył mu głosu, użyczył również głosu King Courtneyowi i D-Ice'owi w Grand Theft Auto III.
  • W przeciwieństwie do większości postaci występujących w GTA IVGTA TLAD i GTA TBOGT, Malc nie jest zapisany w bazie danych LCPD.
  • W misji Heavy Toll samochód Malca ma czarne koła, zaś w misji Roman's Holiday ma on srebrne koła.
  • W misji Roman's Holiday Johnny dzwoni do Malca, mimo że nie ma jego numeru telefonu w swojej komórce. Jednak w wersji beta GTA TLaD Johnny miał jego numer w komórce.[potrzebne źródło]
  • W wersji beta GTA TLaD Malc miał zlecać Johnny'emu kilka misji.
  • Na swoim artworku ma on kask w rękach, mimo że w grze nigdy nie ma przy sobie żadnego kasku.

Galeria Edytuj