Gwiazda (1)

Disambig Ten artykuł opisuje misję Madd Dogg (ang. Madd Dogg's Rhymes). Może chodziło Ci o misję "Madd Dogg" (ang. Madd Dogg) lub o postać Madd Dogga?

Madd Dogg – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, druga od OG Loca.

Solucja Edytuj

OG Loc nie potrafi samodzielnie pisać tekstów, musimy mu pomóc. Na początek udajemy się do willi Madd Dogga i wchodzimy tylnym wejściem. Nie wolno robić hałasu, ponieważ strażnicy są uzbrojeni w broń palną, a my mamy tylko nóż. Strażników zabijamy, zachodząc ich od tyłu i podrzynając gardło. Po drodze zgarniamy pancerz. Gdy zdobędziemy już książkę rymów Madd Dogga, możemy już używać broni palnej. Możemy również zabić jakiegoś strażnika po cichu i zabrać mu pistolet z tłumikiem lub pójść w stronę drugiego wyjścia z willi, do pokoju z sejfem, gdzie na stole także będzie pistolet z tłumikiem. Po opuszczeniu willi wracamy do Burger Shota.

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji beta przed willą Madd Dogga miała stać deskorolka, a nie rower górski.
  • W misji występuje nawiązanie do studia Reflections i serii Driver. Podczas jednego z przerywników w willi jeden z ochroniarzy Madd Dogga gra w grę na konsoli i krzyczy „To jest do bani. Jakim cudem Refractions mogli to tak spieprzyć? Tanner, jesteś do dupy!”.
    • Poza tym w tym przerywniku występuje błąd. Widać wyraźnie, że urządzenie do gry, które trzyma ochroniarz, jest „niewidzialne”.
  • Jest to jedyna misja, w której NPC używają pistoletów z tłumikiem.
  • Przed ukradnięciem książki z rymami strażnicy strzelają z Micro Uzi. Pomimo zabicia jednego ze strażników nie będzie można podnieść tej broni, a po wzięciu książki z rymami strażnicy będą strzelać z pistoletów z tłumikiem.

Poprzednia: Madd Dogg Następna:
Jeffrey Cross (SA - HUD) Plaża, dzika plaża Jeffrey Cross (SA - HUD) Na menedżerskim szczeblu
C.R.A.S.H. (SA - HUD) Płonące pożądanie