FANDOM

Love on the Rocks – misja w Grand Theft Auto: Liberty City Stories, siódma dla Donalda Love'a.

Solucja Edytuj

Ludzie O'Donovana zebrali dowody o związkach Love'a z Salvatore'em. Naszym zadaniem jest im je odebrać. Najpierw wsiadamy w jakiś samochód i jedziemy na spotkanie z informatorem. Po drodze możemy wstąpić do sklepu Phila i kupić M4. Możemy też wstąpić do Ammu-Nation po pancerz. Wsiadamy do samochodu informatora. Po chwili Toni wysiądzie, wtedy zmieniamy broń na M4 i zaczynamy się przedzierać do vana. Najtrudniejsze momenty czekają nas wtedy, kiedy pod nos podjedzie nam Sentinel z przeciwnikami. Wszyscy, którzy nas atakują mają AK-47, więc wchodząc w pozostałe ikonki broni uzupełniamy broń (nie wciskając PS2 L1). Po dotarciu do vana wsiadamy do niego, i odwozimy go do Love'a. Przy wyjeździe z doków zaatakuje nas Banshee, z którego strzela do nas człowiek z AK-47. Likwidujemy je metodą drive-by. Potem, niezaczepieni przez nikogo, jedziemy do Bedford Point.

Ciekawostki Edytuj

  • Na tyłach uliczki jest zaparkowany autokar, do którego nie da się wsiąść ani w żaden sposób go przesunąć. Pełni on rolę „ściany”, która ma powstrzymać gracza przed wyjazdem furgonetką tyłem, gdyż taka forma ucieczki byłaby o wiele łatwiejsza (np. brak pościgu gangsterów w Banshee).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.
Misje w Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Poprzednia: Love on the Rocks Następna:
Donald Love (LCS - HUD) Counterfeit Count
Leon McAffrey (LCS - HUD) Munitions Dump
Ned Burner (LCS - HUD) False Idols
Salvatore Leone (LCS - HUD) Rough Justice