FANDOM

Love Hurts – misja, która była uznawana za mającą wystąpić w Grand Theft Auto III, jednak nie pojawiła się w ostatecznej wersji. Tę misję miał zlecać nam Darkel. Rockstar Games zdementowało plotki jakoby faktycznie takowa misja miała istnieć[1].

SolucjaEdytuj

Celem misji miało być zabicie Donalda Love'a. W tej misji gracz musiałby ukraść samolot Dodo i wlecieć nim w siedzibę budynku Love Media w celu zabicia Donalda Love'a. Przed wleceniem w budynek miał prawdopodobnie wyskoczyć z samolotu, mimo że w grze nie ma możliwości wyskoczenia z pojazdu będącego w ruchu. W finałowej wersji gry latanie jest prawie niemożliwe, gdyż samolot Dodo ma skrócone skrzydła, które skutecznie uniemożliwiają latanie nim.

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa misji nigdzie nie pada, nie ma też jej scenariusza, nazwa została wymyślona przez fanów serii. Love Hurts jest nawiązaniem do nazwy słynnego hitu wykonanego przez amerykański zespół rockowy The Everly Brothers z 1961 roku, który został później wykonany przez szkocki zespół rockowy Nazareth w 1976 roku.
  • Nazwa Love Hurts oznacza dosłownie miłość boli.

Przypisy