FANDOM

Disambig Ten artykuł opisuje lotnisko z Grand Theft Auto V. Może chodziło Ci o lotnisko z Grand Theft Auto: San Andreas?

MLLS (V)
MLLS (V - 2)

Lotnisko międzynarodowe Los Santos (LSX, ang. Los Santos International Airport) – cywilny port lotniczy mieszczący się na południu Los Santos w grze Grand Theft Auto V. Obsługują je różne linie lotnicze, m.in. FlyUS, Adios Airlines, czy Los Santos Air. Lotnisko wzorowane jest na Los Angeles International Airport.

Opis Edytuj

Lotnisko posiada 3 pasy startowe, z czego jeden używany jest na potrzeby małych, biznesowych odrzutowców. Grand Theft Auto V jest pierwszą grą, w której gracz może zobaczyć samoloty startujące i lądujące bez jego interwencji.

Po wtargnięciu na teren lotniska dostaniemy trzeci poziom złej sławy, jednak Michael lub Franklin mogą wykupić hangar na terenie obiektu, co pozwoli im legalnie przemieszczać się po płycie portu. W Grand Theft Auto Online możemy bez przeszkód wchodzić na ów teren, jednak bramy nie otworzą się automatycznie, jeśli nie czeka tam na nas zamówiony pojazd.

Na lotnisko prowadzą ulice New Empire Way oraz Exceptionalists Way. Można tam się także dostać metrem.

Pojazdy Edytuj

Na lotnisku można zwykle znaleźć:

Ciekawostki Edytuj

  • Skoro wydarzenia z Grand Theft Auto Online dzieją się na 6 miesięcy przed wydarzeniami fabularnymi, to znaczy, że ochrona na lotnisku została wzmocniona po atakach i zniszczeniach protagonisty GTA Online. Dlatego w GTA Online nie dostaniemy poziomu złej sławy.
  • Lotnisko w Los Santos jest jednym z niewielu miejsc, gdzie może pojawić się Stretch.