FANDOM

Gwiazda (1)

Disambig Może chodziło Ci o Los Santos Vagos z uniwersum HD (GTA V)?

Los Santos Vagos – gang uliczny z Los Santos składający się z osób narodowości meksykańskiej. W czasie rozgrywki możemy ich spotkać w Los Flores, Las Colinas, East Beach oraz we Wschodnim Los Santos. Dogadują się z gangiem Ballas oraz, San Fierro Rifa występującym w San Fierro, a także z Syndykatem Loco. Vagosi walczą z gangiem z Grove Street oraz z meksykańskim gangiem Varrios Los Aztecas. Vagos to gang wzorowany na realnie istniejącym Mara Salvatrucha 13.

Stroje Edytuj

Członkowie gangu Vagos noszą długie spodnie najczęściej koloru beżowego lub czarnego. Niektórzy na górę zakładają białe podkoszulki, a inni zostawiają nagi tors pokazując dużo tatuaży. Wszyscy Vagosi noszą żółte opaski na głowie.

Gest gangu można zobaczyć tu.

Historia Edytuj

Gang przez prawie całą grę jest wiodącym gangiem w Los Santos. Jak wiemy od Cesara Vialpando po misji Zielony Sabre i wyjeździe Carla do Angel Pine, Los Santos Vagos zajmują tereny Varrios Los Aztecas oraz prowadzą ciemne interesy z Big Smokiem i Ballasami. W misji Los Desperados pomagamy Varriosom odbić dzielnicę El Corona z rąk Los Santos Vagos. Na początku gry OG Loc zleca nam zabicie jednego z członków Los Santos Vagos, Freddy'ego. W między czasie Madd Dogg oddaje swój dom w ręce Vagos. Triada pomaga Carlowi go odbić. Ginie wtedy kolejny członek tego gangu, Wielki Papa.

Ciekawostki Edytuj

  • Pałac Kraku Smoke'a znajduje się na terenach Vagosów, co może świadczyć o dobrych stosunkach gangu ze Smokiem.
  • Mimo że kolorem Vagos jest żółty, ich tagi w Los Santos są koloru pomarańczowego.
  • Nazwa gangu prawdopodobnie wzięła się od prawdziwego klubu motocyklowego Vagos MC.
  • Na ulicach gang jest wrogo nastawiony do Ballasów, mimo że są sojusznikami.
  • Gdy przyjrzymy się uważnie meksykańskim gangom Los Santos Vagos i Vice City Cholos z Grand Theft Auto: Vice City Stories, możemy zauważyć, że oba gangi wyglądają dość podobnie (zdjęcia na górze i na dole).
  • W przeciwieństwie do Vagosów z GTA V – Vagos z uniwersum 3D przyjaźnią się z Ballasam,i ale tylko podczas misji, w normalnej rozgrywce, przeważnie gdy się spotkają, po krótkiej rozmowie dochodzi do strzelaniny.
  • Podczas atakowania przez nich dzielnicy GSF w przeciwieństwie do Ballasów, Vagosi nie będą atakować członków naszego gangu, chyba że ci zaatakują ich jako pierwsi.
  • Vagos na ulicach wydają się być neutralnie nastawieni do gangu z Grove Street. Nie atakują ich pojazdów, a na piechotę jeśli znajdą się pobliżu grupki GSF to ci podejdą do siebie i zaczną rozmawiać ze sobą, często po skończeniu jej dochodzi do strzelaniny.
  • Wyraz Vagos w języku hiszpańskim oznacza leniwy.