FANDOM

Lick Those Loonies! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Downtown w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Gang Loonych uderzył w narkotykowe interesy Treya Welsha - dlatego nasz szef pragnie na nich zemsty.

Ma ona polegać na wysadzeniu garażu na ich terytorium. Aby to zrobić, potrzebujemy samochodu z podłożoną bombą - zabieramy oznaczoną strzałką Dementię Loonych, zabieramy ją do Red Army Surplus i odstawiamy do wspomnianego garażu, po czym oddalamy się z pola rażenia.

Nastąpi wybuch, ale to nie koniec misji - gang Loonych nasłał na nas kilku ludzi. Musimy się ich pozbyć, zanim oni pozbędą się nas. W tym celu zabieramy z wyznaczonego miejsca czarnego Vana i leżący obok pancerz.

Następnie, zabieramy trzech ludzi z Zaibatsu (przywołujemy ich wcześniej klaksonem). Następnie wracamy pod garaż, który wysadziliśmy wcześniej. Zebrała się pod nim grupa siedmiu Loonych, wszyscy uzbrojeni w karabiny maszynowe S-Uzi.

Wykorzystujemy to, że zebrali się w grupie i rozjeżdżamy tylu, ile się da, następnie wysiadamy z wozu i dobijamy resztę.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.