Disambig.svg Ten artykuł opisuje pojazd z Grand Theft Auto V. Może chodziło Ci o misję Wyzwoliciel (ang. Liberator) z Grand Theft Auto III?

Liberator – monster truck występujący w Grand Theft Auto V. Został dodany w rozszerzeniu Dzień Niepodległości.

Liberator jest produkowany przez Vapid oraz jest wzorowany na Ford F-250 Monster Truck. W grze jest oparty w głównej mierze o Sandkinga. Ma podobne do niego osiągi. Posiada słabe przyśpieszenie, średnią prędkość maksymalną, jednak dobre hamulce. Ma także słabą zwrotność. Nie jest dobry do jazdy w terenie, ponieważ mała przeszkoda (konar, kamień) może wybić go w powietrze. Jest napędzany silnikiem V8.

Występowanie[edytuj | edytuj kod]

Grand Theft Auto V

  • W garażu każdego protagonisty po zainstalowaniu DLC Dzień Niepodległości do 5 sierpnia 2014.
  • Na parkingu przy siedzibie stacji radiowej Rebel Radio (tylko w wersji na PC, PlayStation 4 i Xbox One).

Grand Theft Auto Online

  • Był dostępny do kupna ze strony internetowej Warstock Cache & Carry po wydaniu rozszerzenia Dzień Niepodległości w lipcu 2014 roku. Kosztował wówczas $742 014.
  • Był dostępny do kupna ze strony internetowej Warstock Cache & Carry między 1 a 6 lipca 2015 roku, ze zniżką 25%, za $556 511.
  • Był dostępny do kupna ze strony internetowej Warstock Cache & Carry między 30 czerwca a 10 lipca 2017 roku, ze zniżką 25%, za $556 511.
  • Był dostępny do kupna ze strony internetowej Warstock Cache & Carry między 23 maja a 28 maja 2018 roku, ze zniżką 25%, za $556 511.