FANDOM

Ladies' Night – misja w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony, dziesiąta dla Anthony'ego Prince'a.

Solucja Edytuj

Naszym celem jest podążanie za trzema porywaczami, którzy porwali Gracie Ancelotti. Wraz z Tonym jedziemy w tym celu po helikopter znajdujący się w Alderney City. Po wzniesieniu się kilka metrów nad ląd Tony poinformuje nas, gdzie obecnie znajduje się jeden z porywaczy – udajemy sie do jego mieszkania w Meadows Park. Po dotarciu ukaże nam się krótka scenka, w której porywacz wsiada do swojego pojazdu i odjeżdża. Wtedy ruszamy za nimi w pościg, który doprowadzi nas do kryjówki w Alderney City. Po namierzeniu miejsca, w którym jest przetrzymywana Gracie, udajemy się do miejsca, z którego wzięliśmy helikopter.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa misji jest prawdopodobnie nawiązaniem do utworu Ladies' Night zespołu Kool and the Gang.
  • Zanim Patrick McReary przyjeżdża do Gracie, wjeżdża na parking znajdujący się w Westdyke. Prawdopodobnie pojechał tam zostawić bombę dla Niko, gdyż najczęściej po zadzwonieniu do niego (po odblokowaniu Alderney) i wybraniu opcji Bomba ten mówi mu, że będzie na niego czekał właśnie w tamtym miejscu.
  • Misja ta jest oczywiście ściśle związana z misją She's a Keeper z Grand Theft Auto IV.
  • Jeśli Niko po misji Three Leaf Clover pójdzie na spotkanie z Patrickiem do jakiegoś baru napić się, ten pod wpływem alkoholu może powiedzieć mu, iż wcześniej leciał za nim jakiś helikopter, aż do Alderney. Jest to oczywiste nawiązanie do tej misji.
  • Comet, którym podczas tej misji porusza się Packie jest unikatowy. Jedynym sposobem, aby go zdobyć jest niezaliczenie misji. Gracz musi śledzić Packiego, dopóki się nie zatrzyma pod kryjówką w Alderney, wylądować obok pojazdu, wysiąść z helikoptera, zabić Tony'ego, następnie musi popchnąć Cometa, aż do miejsca parkingowego, pod swoją kryjówkę, a potem odjechać na pewien dystans i wrócić. Dzięki temu, Comet będzie otwarty i będziemy mogli do niego wsiąść, i w każdej chwili nim jeździć.

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony
Poprzednia: Ladies' Night Następna:
Anthony Prince (TBGT - HUD) Not So Fast Anthony Prince (TBGT - HUD) Ladies Half Price