FANDOM

LTD Gasoline (logo)

LTD Gasoline – sieć stacji benzynowych w Grand Theft Auto V, która jest notowana przez giełdę BAWSAQ. Sieć posiada pięć stacji ulokowanych w stanie San Andreas, na których znajdują się również sklepy.

W sklepach znajdujących się na terenie stacji paliw można kupować słodycze (P's & Q's, Meteorite Bar i EgoChaser), za pomocą których można uzupełnić poziom zdrowia bohatera. W sklepach znajdują się również automaty z napojami firmy Blick, kuchenka mikrofalowa firmy Ping!, bankomaty oraz komputery w pomieszczeniach dla obsługi. Oddział w Małym Seulu w Los Santos posiada również myjnię samochodową. Między dyspozytorami na każdej stacji znajduje się kanister. Wnętrze wszystkich stacji jest takie samo. W dowolnym momencie gry, gracz może wycelować bronią w sprzedawcę w celu zgarnięcia pieniędzy z kasy fiskalnej stacji.

Lokalizacje stacji benzynowych Edytuj

Usługi i produkty Edytuj

Ceny paliw Edytuj

  • zwykłe paliwo – $33
  • dodatkowe paliwo – $34,90
  • paliwo premium – $36,90
  • paliwo bezołowiowe LO 87 – $33,90

Asortyment Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy gracz spróbuje wtargnąć do pokoju dla obsługi, pracownik ostrzeże go, że wstęp do pomieszczenia mają wyłącznie osoby pracujące na stacji.
  • Jeśli w dowolny sposób stacja w Davis zostanie zaatakowana przez gracza, zamiast policji zjawią się gangsterzy. Sugeruje to, iż stacja ta jest franczyzą tegoż gangu lub kierownictwo stacji płaci gangowi za ochronę obiektu.

Galeria Edytuj