FANDOM

Kuchta (ang. Chef) – postać występująca w Grand Theft Auto V i Grand Theft Auto Online.

Kuchta pracuje dla Trevora Philipsa. Przyrządza dla niego metamfetaminę, stąd też jego pseudonim. Możemy go zrekrutować do dwóch napadów jako strzelca.

Kuchta występuje również w GTA Online. Jest on jednak postacią poboczną. Pierwszy raz widzimy go w misji Nametowani, dla Geralda. Co ciekawe, podczas tej misji możemy go zabić, jednak jego śmierć i tak nie ma wpływu na dalsze przygody zarówno w GTA Online, jak i w GTA V (chyba, że w GTA V zginie z powodu słabych statystyk jako strzelec). W GTA Online występuje podczas przygotowania do napadu Seria A: Kradzież Mety i w cutscence, gdzie przygotowania do napadu Seria A nie zostały jeszcze całkowicie wykonane wraz z Ronem i Trevorem. Po zakończeniu gry jadąc do sklepu Liquor Ace, możemy spotkać go w oknie. Można go zabić tak jak każdego normalnego przechodnia (w odróżnieniu od innych ważnych postaci w grze mamy możliwość zaatakowania go). Po zabiciu Kuchty pojawi on się ponownie w tym miejscu podczas następnej wizyty i nie wyśle nam wiadomości SMS, w której poprosi o zapłacenie za jego pobyt w szpitalu.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Kuchta jest jedną z nielicznych postaci, które nie boją się Trevora.
  • Z wyglądu przypomina nieco Waltera White'a, głównego bohatera serialu Breaking Bad, który również trudnił się produkcją metamfetaminy.