FANDOM

Kryształowy labirynt - misja w Grand Theft Auto V, druga i ostatnia dla Triady.

Solucja Edytuj

Cheng oraz jego tłumacz oznajmiają Trevorowi, że rezygnują ze współpracy. Gdy Trevor zaczyna znęcać się nad Tao, w celu zdobycia informacji z kim współpracuje Triada, tłumacz w końcu przyznaje że wybrali Braci O'Neil. Wściekły Trevor wsiada do swojego pickupa, oraz udaje się na farmę braci. Podczas podróży, otrzymamy telefon od jednego z nich, Elwooda, który następnie zaalarmuje swoich kompanów o przybyciu Trevora. Po dotarciu na farmę, zajmujemy miejsce w punkcie obserwacyjnym. Pozbywamy się kilku wrogów od frontu, następnie zbiegamy na dół, chowamy się za osłoną, oraz wybijamy kolejnych. Uważamy na snajperów na balkonach, oraz wrogów atakujących nas z boku. Po pozbyciu się wszystkich wrogów na zewnątrz, wchodzimy do laboratorium, chowamy się za ścianą, oraz eliminujemy wszystkich zaznaczonych na radarze wrogów. Gdy to zrobimy, schodzimy schodami na dół, oraz zabijamy ostatniego z oponentów. Następnie chwytami kanister z benzyną, oraz rozlewamy go wzdłuż zaznaczonych na mapie punktów, tworząc ścieżkę na zewnątrz. Po rozlaniu benzyny, strzelamy w ślad, oraz obserwujemy efektowną eksplozję. Na koniec musimy jedynie opuścić teren.

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji beta GTA V, Trevor podpalił farmę za pomocą koktajli Mołotowa. Widać to było na drugim trailerze.
  • Końcowa scena w której kamera jest skierowana na Trevora a za nim wybucha dom jest nawiązaniem do filmu Jestem numerem cztery.
100% • Dwie pieczenie na jednym ogniu 100% (2) Zabij dwóch wrogów jednym strzałem
• Strzały w głowę 100% (2) Zabij 10 wrogów strzałami w głowę
• Nieoznaczony 100% (2) Ukończ z minimalną utratą zdrowia
• Celność 100% (2) Ukończ z celnością na poziomie co najmniej 80%

Galeria Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Kryształowy labirynt Następna:
Triada (V) (V - HUD) Trevor Philips Industries
Trevor Philips (V - HUD) Nerwowy Ron
Trevor Philips (V - HUD) Przyjaźń to magia