FANDOM

Kryjówka Floyda – mieszkanie należące do Floyda Heberta oraz jego dziewczyny Debry. Podczas pobytu w Los Santos, przez pewien czas mieszka w niej jeden z protagonistów gry, Trevor Philips.

Jest to niewielkie mieszkanie ulokowane w niewielkim bloku przy plaży Vespucci. W mieszkaniu znajduje się duży salon, kuchnia, łazienka oraz dwie sypialnie. Przy wejściu znajduje się napis na ścianie Live, Love, Laugh (pol. Żyj, kochaj, śmiej się) który zostaje zastąpiony napisem Eat, Shit, Die (pol. Żryj, sraj, umieraj).

Wydarzenia z gry Edytuj

Trevor i Wade przybywają do Los Santos w celu znalezienia Michaela. Mężczyźni zatrzymują się w mieszkaniu kuzyna Wade'a - Floyda. Mieszkanie służyło Michaelowi, Trevorowi i Franklinowi do planowania napadu na frachtowiec Merryweather. Po powrocie Debry z konferencji prawniczej, dochodzi między nią a Trevorem do awantury, która kończy się śmiercią zarówno jej, jak i Floyda. Po tym zdarzeniu, do kryjówki będzie można się dostać tylko za pomocą glitchów lub tricków. Ponadto po tym wydarzeniu można zaobserwować policyjne taśmy na drzwiach na których napis głosi Police Crime Scene (pol. Policyjne Miejsce Zbrodni).

Mieszkańcy Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Mimo iż Wade również mieszka w kryjówce, to nigdzie poza misjami nie można go tam spotkać.
  • Po kilku misjach w kryjówce możemy zobaczyć siekierę wbitą w drzwi. Jest to nawiązanie do filmu „Lśnienie”.
  • Nawet jeśli po misji Hang Ten zdołamy się dostać pewnymi trickami do kryjówki, nie będą widoczne ciała Floyda lub Debry, ani ślady krwi. Kryjówka pozostanie nienaruszona.

Galeria Edytuj