Krew na budowie – misja w Grand Theft Auto V, siódma, ósma lub dziewiąta dla Lestera Cresta.

PoradyEdytuj

Przed misją inwestujemy pieniądze w firmę Gold Coast Development na giełdzie LCN. Po misji wyczekujemy do największego procentu zwrotu (max. 80%, w wersji na PC 60%) i sprzedajemy pieniądze. Kupujemy także rakietnicę.

SolucjaEdytuj

Lester zleca nam zabicie Enzo Bonelliego. Zagarnął on cały rynek nieruchomości nie zostawiając nic konkurencji. Znajduje się on na swojej budowie w centrum. Okazuje się jednak, że informator Lestera się wygadał i Bonelli wie o zamachu. W związku z tym załatwił sobie pokaźną ochronę. Aby ułatwić sobie misję warto podjechać na wyznaczone miejsce, a potem od zajść drugiej strony budowy. Obok schodów prowadzących na stację metra znajduje się brama. W przeciwieństwie do wejścia od frontu, przy niej znajduje się tylko dwóch ochroniarzy, a nie kilkudziesięciu. Zabijamy ich z dowolnej broni z tłumikiem. Potem wjeżdżamy windą na piętro. Tam nie unikniemy wykrycia przez ochronę, więc wyciągamy mocną broń i wszystkich wybijamy. Po kilku sekundach zjedzie druga winda z dwoma wrogami, których zabijamy, tym samym uzyskując możliwość wjechania na górę. Będzie tam się znajdował helikopter, a w nim Enzo oraz kilku ochroniarzy. Najpierw wybijamy najbliższych wrogów i strzelamy do helikoptera z rakietnicy. Gdy helikopter wybuchnie wybijamy kolejnych przeciwników. Gra wyświetli komunikat o konieczności opuszczenia obszaru. Warto zeskoczyć z budynku jeśli mamy spadochron. Jeśli go nie posiadamy, schodzimy na dół i opuszczamy teren. Po chwili, zadzwoni do nas Lester, który pochwali Franklina. Po skończeniu rozmowy misja się zakończy.

Innym sposobem na wykonanie misji jest bezpośrednie udanie się na dach budynku przy użyciu dowolnego helikoptera. Stamtąd, można łatwo zabić Bonelliego za pomocą miniguna lub rakiet, o ile śmigłowiec jest w nie wyposażony.

100% • Zakaz lotów 100% (2) Zestrzel śmigłowiec należący do celu.