FANDOM

Konkurs w piciu szampana (TBGT)

Konkurs w piciu szampana – konkurs występujący w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. Polega on na jak najszybszym wypiciu całej butelki szampana Blêuter'd, zanim zrobi to nasz konkurent. Konkurs ten odbywa się w pomieszczeniu dla VIP-ów w klubie Maisonette 9. Ukończenie tej minigierki jest niezbędne do przejścia gry na 100%.

Rozgrywka Edytuj

Konkurs zaczyna się od przyniesienia z baru butelki szampana z wbitym sztucznym ogniem. Następnie naszym zadaniem jest potrząsać butelką, a następnie wystrzelić z niej korek. W tym celu należy przesuwać myszkę w górę i w dół (lub użyć do tego PS2 L3), a następnie otworzyć, wciskając LPM lub PS2 trójkąt. Gdy szampan zacznie tryskać pianą, gracz może oblać siedzące dookoła niego kobiety. Gdy z butelki nie będzie już wystrzeliwać piana, gracz rozpocznie picie z butelki. Aby utrzymywać stałą prędkość w piciu, należy wykonywać okrężne ruchy myszka (lub użyć do tego PS2 R3). Jeżeli chcemy wyjść z rozgrywki, wystarczy wcisnąć klawisz E lub PS2 lewo. Po wypiciu całej zawartości butelki Luis będzie całkowicie pijany i będzie ledwo utrzymywał się na nogach.