Komplikacje – druga i ostatnia misja dla Simeona Yetariana w Grand Theft Auto V.

Solucja Edytuj

Na początku Franklin idzie do Simeona w celu znalezienia dla siebie pracy. Po dotarciu na miejsce widzimy jak Simeon rozmawia w tym ze swoim klientem, a kiedy oskarży go rasizm, Simeon podejdzie do Franklina i powie mu że musi odzyskać SUV-a kupionego przez Jimmy'ego De Santę. Po rozmowie jedziemy do domu właściciela samochodu. Przeskakujemy przez bramę i skradając się ogłuszamy ogrodnika. Potem wskakujemy na ciężarówkę i na dach, wchodzimy przez okno i przekradamy się do garażu. Jadąc do salonu Simeona okazuje się że ojciec Jimmy'ego, Michael, schował się w samochodzie. Przykłada Franklinowi pistolet do głowy i rozkazuje mu wjechać do salonu Simeona przez okno. Zgodnie z celem misji robimy to. Następnie następuje automatyczne przełączenie na Michaela. Teraz mamy pobić Simeona. Po krótkiej cut-scence zamykającej misja zostaje zakończona. Po wykonaniu tej misji gracz może już kierować drugim protagonistą tej gry - Michaelem De Santa.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli po tej misji wejdziemy do salonu Simeona (musimy to zrobić przed misją Pan Philips), Simeon i jego ochroniarz będą do nas strzelać. Możemy ich zabić lub uciec.
  • Umiejętność specjalna Franklina nie działa, gdy Michael celuje mu pistoletem w głowę.
  • Jeżeli po początkującej cut-scence nie zaliczymy misji, po powtórzeniu samochód Pana Kennetha zmieni kolor.
100% • Czas 100% (2) Ukończ w czasie 05:00
• Nie dotykaj 100% (2) Nie odnieś żadnych obrażeń w walce z Simeonem
• Gryź grządkę 100% (2) Znokautuj ogrodnika atakując z zaskoczenia

Galeria Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Komplikacje Następna:
Simeon Yetarian (V - HUD) Konfiskata Michael De Santa (V - HUD) Michael De Santa (2) (V - HUD) Ojciec i syn
Szatański wycisk - Michael
Zielone korzenie - Michael
Poszukiwanie prawdy[1]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Aby ta misja została odblokowana należy ukończyć jeszcze misję Przysługa oraz wypełnić ankietę na stronie epsilonprogram.com jako Michael.