Jeśli używasz kodów, możesz nie ukończyć gry w 100%!
Używasz kodów na własną odpowiedzialność!

Podobnie jak we wszystkich grach z serii Grand Theft Auto, w Grand Theft Auto Advance gracz może używać kodów.

Aby z nich skorzystać, należy podczas rozgrywki wcisnąć przyciski Nintendo A i Nintendo B, a następnie trzymając je wcisnąć Nintendo Start. Pojawi się komunikat CHEAT MODE ON, a po prawej stronie ekranu pojawi się wskaźnik aktualnych współrzędnych gracza. Od tego momentu można wprowadzać kody. Możliwość wprowadzania kodów można wyłączyć w taki sam sposób, jak się ją włącza.

Kod Efekt
Nintendo lewoNintendo prawoNintendo góraNintendo dółNintendo ANintendo A Gracz otrzymuje wszystkie dostępne w grze bronie z określoną ilością amunicji[1].
Nintendo lewoNintendo prawoNintendo góraNintendo dółNintendo LNintendo L Gracz otrzymuje $15 000.
Nintendo lewoNintendo prawoNintendo góraNintendo dółNintendo BNintendo B Zdrowie gracza zostaje odnowione do 100 punktów.
Nintendo lewoNintendo prawoNintendo góraNintendo dółNintendo ANintendo L Gracz otrzymuje pancerz, a jeśli go już posiadał, zostaje on zregenerowany do 100 punktów.
Nintendo lewoNintendo prawoNintendo góraNintendo dółNintendo ANintendo R Poziom złej sławy gracza zostaje zmniejszony o 1.
Nintendo lewoNintendo prawoNintendo góraNintendo dółNintendo RNintendo A Poziom złej sławy gracza zostaje zwiększony o 1.
Nintendo lewoNintendo prawoNintendo góraNintendo dółNintendo RNintendo R Poziom złej sławy gracza zostaje wyzerowany lub ustawiony na maksymalny (jeśli wcześniej gracz go nie posiadał)[2]
Nintendo lewoNintendo prawoNintendo góraNintendo dółNintendo BNintendo R Zachowanie gangów zostaje zmienione.
Pick Level Cheat (A)

Ukryte menu wyboru misji

Oprócz wymienionych kodów, dostępne jest również ukryte menu wyboru misji. Aby uzyskać do niego dostęp, należy w menu głównym gry (tym z opcjami NEW GAME itp.) wcisnąć przyciski Nintendo lewoNintendo prawoNintendo góraNintendo dółNintendo LNintendo R, przytrzymać Nintendo Start i wcisnąć Nintendo A. Pod opcją ERASE GAME pojawi się strzałka, sygnalizująca dodanie do menu nowej opcji - PICK LEVEL (CHEAT).

Z menu można wybrać interesującą gracza misję. Po dokonaniu wyboru, gracz zostanie przeniesiony do gry w pobliże znacznika, rozpoczynającego żądaną misję. Nie będzie miał jednak żadnych broni ani pieniędzy.

Przypisy

  1. Bronie, otrzymywane przez gracza to: Baseball Bat, Katana, Pistol (12 naboi), Shotgun (12 naboi), Uz-I (30 naboi), Assault Rifle (24 naboje), Flame Thrower (2 naboje), Molotov Cocktail (2 sztuki), Grenade (2 sztuki), Rocket Launcher (4 rakiety), Minigun (50 naboi), Car Bomb (4 sztuki).
  2. W ten sposób można uzyskać szósty stopień poszukiwań już na początku gry, w przeciwieństwie do innych gier z serii.