FANDOM

Kościół na Wyspie Staunton (III)

Kościół od strony wschodniej

Cmentarz na Wyspie Staunton (III)

Cmentarz w GTA III

Kościół na Wyspie Staunton – budynek będący miejscem kultu bliżej nieokreślonego wyznania chrześcijańskiego (najprawdopodobniej rzymskokatolickiego), ulokowany na Wyspie Staunton, na terenie dzielnicy Bedford Point.

Kościół stylem architektonicznym nawiązuje do stylu romańskiego, z elementami gotyku. Jest zbudowany z szarego kamienia, ma drewniane, masywne wejścia z trzech stron: zachodniej, południowej i wschodniej, oraz 6 wieżyczek. W 1998 na jego terenie znajdują dwa małe cmentarze. W 2001 jeden z nich zostaje zastąpiony budynkiem. W Grand Theft Auto III wokół kościoła można znaleźć 1 ukrytą paczkę, zdrowie i rozwałkę. Tutaj Ned Burner zleca Toniemu wszystkie swoje misje pod przykrywką spowiednika. W GTA Liberty City Stories, obok katedry na cmentarzu pojawiają się, z czasem wykonywania misji, nagrobki niektórych postaci, które zostały zabite przez Toniego.

Inne Edytuj

Grand Theft Auto III Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA III z budynkiem wiąże się ciekawy błąd - od strony wschodniej (morza), jedno z okien na zachodniej ścianie znika, gdy gracz znajduje się w pewnej odległości od niego. Trudno jest je zobaczyć, gdyż na ogół jest niewidoczne (nakładanie się na siebie tekstur muru i okna).