FANDOM

Kendl Johnson (SA - beta)

Kendl w wersji beta

Kendl Johnson – postać występująca w Grand Theft Auto: San Andreas i The Introduction. Siostra Carla, Briana i Seana, córka Beverly Johnson i dziewczyna Cesara Vialpando. Głosu użyczyła jej amerykańska raperka Yo-Yo.

Z całego młodego pokolenia Johnsonów, Kendl jest najbardziej mile nastawiona i uczciwa — nie robiła nic dla gangu Rodziny z Grove Street, nie popełniła przestępstw, od porachunków gangów trzymała się z dala, a z kolei Carla po powrocie z Liberty City przyjęła najcieplej ze wszystkich, kogo znał. Zna się też między innymi na finansach i księgowości — zajmowała się księgowością warsztatu w Doherty. Seanowi nie odpowiada to, że romansuje ona z Cesarem, gdyż Cesar jest szefem gangu Varrios Los Aztecas, a on by preferował bardziej szwagra ze swojego gangu. Na początku i Carlowi nie odpowiadał Cesar, jednak z czasem zostali przyjaciółmi.

Po misji Zielony Sabre, Carl zostaje wywieziony przez Franka Tenpenny'ego i Eddiego Pulaskiego do Angel Pine, a Sean trafia do więzienia. Jak się potem okazuje, gang Rodzin z Grove Street upadł, a ponieważ Cesar stracił swoją pozycję w swoim gangu, Kendl groziło niebezpieczeństwo. Dlatego Cesar przywiózł ją na początek do Angel Pine, potem razem ze swoim chłopakiem pomaga Carlowi rozkręcić interes, jakim był warsztat w Doherty, San Fierro. Tam właśnie zajęła się księgowością oraz namówiła Carla, by zajął się nieruchomościami, co zaowocowało dodatkowymi pieniędzmi. Później Kendl pojawia się w misji Dom na wzgórzach w kasynie Wooziego a następnie w rozmowie Cesara z Carlem, w czasie której ten się jej pyta, czy nie ma nic przeciwko, gdyby poprosił jego siostrę o rękę. Potem się pojawia dopiero w zakończeniu gry, wraz z narzeczonym.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Kendl występuje tylko w sekwencjach filmowych.
  • W misji Wysoka stawka, lowridery widoczna jest jako siedząca obok Cesara, jednak jej model został zastąpiony jej modelem z wersji beta, który z drobnymi zmianami wystąpił w wersji finalnej jako model jednego z przechodniów.
  • Początkowo miała wyglądać tak jak w tej misji.
  • Podczas misji Cesar Vialpando możemy zauważyć, że Kendl prawdopodobnie zna język hiszpański, gdyż umiała przetłumaczyć słowo pendejo, które po hiszpańsku oznacza kutas.

Przypisy

  1. Do zaręczyn dochodzi na końcu gry.