FANDOM

Disambig Może chodziło Ci o inne postaci o tym imieniu?

Karen Daniels[1] (znana pod fałszywym imieniem Michelle) – postać występująca w Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto V i Grand Theft Auto Online.

Opis Edytuj

Niko poznaje ją w misji Three's a Crowd. Roman zleca nam zabranie ze stacji kolejowej Mallorie i Michelle. Odwozimy ją do jej domu. Michelle nie podoba się nasze ubranie więc trzeba je zmienić. Później w misji First Date idziemy z nią na randkę do wesołego miasteczka, gdzie gramy w kręgle. Od tego czasu Michelle staje się naszą dziewczyną i można się z nią umówić. W dalszej części fabuły a dokładnie w misji The Snow Storm dowiadujemy się że tak naprawdę Michelle jest tajną agentką United Liberty Paper i tak naprawdę ma na imię Karen. Od tego czasu nie można się z nią umawiać. Ale to nie jest ostatni raz kiedy ją widzimy. Przed misją Wrong is Right dzwoni do nas, byśmy przyjechali do United Liberty Paper. W tejże, pojawia się ostatni raz. 

W Grand Theft Auto V występuje podczas misji Trzech wspaniałych, gdzie ujawnione jest że pracuje dla IAA (a United Liberty Paper jest ściśle powiązane z tą agencją). Przesłuchuje (a właściwie torturuje) ona w tej misji Ferdinanda Kerimova. Gdy Michael wpada przez okno, Michelle każe agentom IAA go zabić, co im się nie udaje.

W Grand Theft Auto Online możemy ją spotkać w napadzie na Humane Labs & Research.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto V

Ciekawostki Edytuj

  • Z plików GTA V można się dowiedzieć, że ma na nazwisko Daniels.

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Jej nazwisko znajduje się w plikach GTA V.