Kamienny toporek – broń biała dodana do Grand Theft Auto Online. W Grand Theft Auto V może zostać uzyskana jedynie przy użyciu zewnętrznego oprogramowania. Broń ta jest częścią promocji Red Dead Redemption 2

Wygląd Edytuj

Toporek stylizowany jest na tomahawka. Wygląda jak najstarsza broń dostępna w grze lecz może być to tylko reprodukcja. Kamienna głownia umiejscowiona jest na drewnianej rękojeści, która dodatkowo przyozdobiona jest piórami i skórą.

Działanie Edytuj

Kamienny toporek działa podobnie do większości broni białych. Tak jak inne siekiery można używać go na motocyklu. To co wyróżnia tą broń jest aktywacja szału po zabiciu gracza lub NPC. Postać uaktywnia zdolność podobną do tej Trevora Philipsa, a jedyną różnicą jest to, że zamiast być nieśmiertelnym jest się bardzo wytrzymałym. Po zmianie broni lub upłynięciu zbyt długiego czasu od ostatniego zabójstwa tryb szału się anuluje, a żeby znowu go aktywować trzeba odczekać 30 sekund.

Występowanie Edytuj

Galeria Edytuj

Wygląd broni Edytuj

Ikony z HUD-a Edytuj