FANDOM

Disambig Może chodziło Ci o inne postaci o tym imieniu?

John Marston – postać występująca w grach Red Dead Redemption i Red Dead Redemption 2, wydanych przez Rockstar Games.

Pojawia się, jadąc na koniu, w reklamie piwa Pißwasser w Grand Theft Auto V, natomiast w Grand Theft Auto Online gracz może wybrać go jako ojca swojej postaci.

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA V można spotkać przechodnia ubranego w czerwoną koszulkę przedstawiającą Johna Marstona. Bohater jest ukazany w pozie z jednego z artworków z pierwszej części Red Dead Redemption. Jednym z momentów, w których przechodnia można spotkać jest misja Córeczka tatusia, gdzie pojawia się jako sprzedawca rowerów.
  • Postać Johna jest bardzo podobna do Johnny'ego Klebitza. Obaj mają podobne imię, mówią niskimi głosami, należą do gangów, które zostają wyniszczone przez swoich liderów, obaj gorzej widzą na jedno oko, a także antagoniści ich gier mają na imię Billy. W GTA V Johnny jest także nazwany przez Trevora „kowbojem”, co od razu kojarzy się z Marstonem. Jednakże, w przeciwieństwie do Johnny'ego, Marston nigdy nie popadł w nałóg narkotykowy.
  • Mimo że jest już dawno nieżyjącą postacią, może zostać ojcem protagonisty, co jest bardzo nielogiczne, ponieważ akcja GTA Online dzieje się w 2013 roku, a John żył na przełomie XIX i XX wieku.