FANDOM

Joey Leone – postać występująca w Grand Theft Auto III. Syn dona rodziny Leone, Salvatore'a; właściciel warsztatu samochodowego w Trenton.

Opis Edytuj

Najwyraźniej, Joey od samego początku nie miał ambicji do starania się o wysoką pozycję w rodzinie, zamiast tego zajął się przestępczością na mniejszą skalę. Założył wtedy swój warsztat samochodowy. W latach 1987-1992 zatrudniał Carla Johnsona, który kradł dla niego samochody[1]. W roku 1992, CJ wyjeżdża jednak do Los Santos na pogrzeb swojej matki, Joey kontynuuje wtedy pracę jako mechanik rodziny Leone. Joey został wspomniany przez swojego ojca w 1998, gdy ten mówi Toniemu Ciprianiemu, że jest on w lepszej sytuacji, niż nawet Joey[2].

Rok 2001 Edytuj

W roku 2001, zapoznaje się z Claude'em, bohaterem Grand Theft Auto III, gdy ten odwozi do niego jego ulubioną prostytutkę, Misty. Zaczyna zlecać mu zadania, polegające głównie na walce z innymi gangami (zabicie jednego z braci Forelli oraz pozbycie się ciała innego, zabicie członka Triady), jak i również na kradzieży pieniędzy (obrabowanie banku oraz konwoju z pieniędzmi). Oprócz tego, przez Joeya Claude zapoznaje się z Tonim Ciprianim. Po raz ostatni, Joey pojawia się w misji Salvatore zwołuje naradę.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. Fragment misji Swobodne lądowanie:
    Carl Johnson: Nazywam się Carl Johnson, proszę pana. Przed współpracą z obecnym tu panem Rosenbergiem miałem przyjemność pracować z pańskim synem, Joey'em, jeszcze w Liberty City.
    Salvatore Leone: Znasz mojego Joeya? To dobrze. No dobra mały. Co mogę dla ciebie robić?
  2. Oryginał brzmi: "What more could a family guy ask for? Even my son don't got it so good."