FANDOM

Jill Von Crastenburg – postać wspomniana w Grand Theft Auto IV. Jest ona najbogatszą nastolatką na świecie, która wystąpiła w programie I'm Rich. Posiada ona własną gwiazdę na alei gwiazd w Vinewood.

Historia Edytuj

Jill urodziła się w 1995 roku w Algonquin jako dziedziczka fortuny Von Crastenburgów. Zaprzyjaźniła się z Cloe Parker. W 2005 roku chodziła ona z miotaczem drużyny Liberty City Swingers, Ernesto Asaltacunasem, z którym dopuściła się aktu seksualnego. Chodziła ona z nim trzy tygodnie. W 2006 roku w jej mieszkaniu znaleziono kokainę. W 2007 roku została oskarżona o publiczne obnażanie się. W 2008 roku na swoje 12 urodziny jej ojciec dał jej górników wykopujących diamenty. W tym samym roku wysłał on ją do 15 szkół prywatnych naraz.

Jest ona najczęściej fotografowaną osobą na świecie. Jill ma problemy z odżywianiem i miała załamanie nerwowe. Na stronie Our-own-reality.com jest napisane, że na stronie Electrictit.com znajduje się sekstaśma, na której znajduje się Jill. Na stronie Lipurgex.com wypowiadał się ona na temat Lipurgexu. Mówiła ona tam, że gdy była mała, jej waga wahała się pomiędzy 60 a 80 funtami (pomiędzy 27 a 36 kilogramami). Mama uważała, że Jill waży o wiele za dużo. Po stosowaniu leku na odchudzanie tej firmy jej waga spadła do 50 funtów (23 kilogramów). Jak mówi, chce ona do następnych urodzin schudnąć 10 funtów (4 kilogramy).

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV)

NAZWISKO Von Crastenburg
IMIĘ Jill
WIEK 13
MIEJSCE URODZENIA Algonquin, Liberty City
POWIĄZANIA brak danych
REJESTR PRZEST. 2006 – Posiadanie substancji kontrolującej: Kokaina
2007 – Lubieżność publiczna
ADNOTACJE Bogata dziedziczka i znana persona w Algonquin.
Stała bywalczyni lokali imprezowych w Liberty City.
W przeszłości nadużywała narkotyków i alkoholu.
Uważa się, że sekstaśma przedstawiająca Von Crastenburg została niedawno rozpowszechniona w internecie.

SURNAME Von Crastenburg
FIRST NAME Jill
AGE 13
PLACE OF BIRTH Algonquin, Liberty City
AFFILIATIONS N/A
CRYMINAL RECORD 2006 – Possession Controlled Substance: Cocaine
2007 – Public Lewdness
NOTES Rich heiress and Algonquin socialite.
Regular on the Liberty City party circuit.
History of drug and alcohol abuse.
A sex tape, believed to feature Von Crastenburg, was recently circulated on the internet.

Ciekawostki Edytuj

  • Ma ona latającego psa Chihuahua.