FANDOM

Disambig Może chodziło Ci o inne postacie o tym imieniu?

Jeff Harlingford – postać występująca w Grand Theft Auto IV jako przypadkowy pieszy. Jest on zazdrosnym, znerwicowanym mężem Shirley.

Historia Edytuj

Po raz pierwszy Niko spotyka Jeffa w East Holland, podczas gdy ten śledzi swoją żonę, którą podejrzewa o zdradę. Jeff chce, by Niko śledził jego żonę i zrobił jej zdjęcia z domniemanym kochankiem, ponieważ on sam nie może tego zrobić, gdyż źle reaguje na takie sytuacje (ma on anginę). Niko zgadza się i śledzi ich do momentu, w którym dojeżdżają do Superstar Café, gdzie wysiadają. Po zrobieniu „parze” zdjęć telefonem Niko wysyła je do Jeffa.

Drugi raz Jeff kontaktuje się z Niko telefonicznie, mówiąc, że ma duży problem. Jeff znajduje się na podziemnym parkingu, który znajduje się przy Silicon Street w Middle Park. Okazuje się, że Jeff nie był zadowolony ze zdjęć swojej żony z innym facetem. Mówi, że po ich ostatnim spotkaniu jego żona miała „mały wypadek”. Zmarła z powodu pięćdziesięciu zadanych sobie, „przypadkowych” ran kłutych i leży na tyle jej samochodu, którego Niko ma za zadanie się pozbyć. Niko pozbywa się samochodu z ciałem, wjeżdżając nim do wody.

Ostatni raz Niko spotyka Jeffa, gdy ten siedzi na ławce w Suffolk pod sklepem Didier Sachs. Tym razem śledzi swoją nową żonę. Chce on, by Niko ją zabił, lecz Niko odmawia. Jeff sfrustrowany odpowiedzią znajomego wybiega na ulicę i nieszczęśliwie wpada pod koła samochodu, przez co ginie na miejscu.

Scenariusz przypadkowego spotkania Edytuj

Pierwsze spotkanie Edytuj

Drugie spotkanie Edytuj

Trzecie spotkanie Edytuj

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W przeciwieństwie do wielu innych postaci w grze, Jeff nie jest zapisany w bazie danych LCPD.