FANDOM

January Natasha Vasquez – postać wspomniana w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V. Jest gwiazdą, która występuje w programie I'm Rich i jest często wspominana na stronie Our-own-reality.com. Podkładała również głos w filmie animowanym z 2013 roku – Rodzyn.

January urodziła się w 1986 roku w Algonquin. W 2005 roku jechała samochodem pod wpływem alkoholu. W 2007 roku na jej posesji policja znalazła kokainę. W międzyczasie zaczęła współpracować ze swoim ojcem, dołączając do meksykańskiego gangu narkotykowego. W 2008 roku wystąpiła w programie Are you an Idiot Bitch?, w którym twierdziła, że styczeń (ang. January) został nazwany jej imieniem na jej cześć[1]. Rozpoczęła również dietę, przez co w ciągu pięciu dni straciła 20 funtów (ok. 9 kilogramów) i dążyła do osiągnięcia wagi 70 funtów (ok. 32 kilogramy)[2]. W 2013 roku została zauważona na imprezie w hotelu Gentry Manor, gdzie obściskiwała się z nieznanym mężczyzną.[3].

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV)

NAZWISKO Vasquez
IMIĘ January Natasha
WIEK 22
MIEJSCE URODZENIA Algonquin, Liberty City
POWIĄZANIA brak danych
REJESTR PRZEST. 2005 – Jazda po pijanemu
2007 – Posiadanie substancji kontrolującej: Kokaina
ADNOTACJE Córka milionera Alfonso Vasqueza, podejrzewa się, że kontroluje wraz z nim międzynarodowy gang narkotykowy.
Znana persona w Algonquin, dobrze znana w lokalach imprezowych w Liberty City.
W przeszłości nadużywała narkotyków i alkoholu.

SURNAME Vasquez
FIRST NAME January Natasha
AGE 22
PLACE OF BIRTH Algonquin, Liberty City
AFFILIATIONS N/A
CRYMINAL RECORD 2005 – Driving While Intoxicated
2007 – Possession Controlled Substance: Cocaine
NOTES Daughter of millionaire Alfonso Vasquez, suspected to be in control of an international drug ring.
Algonquin socialite, well known on the Liberty City party circuit.
History of drug and alcohol abuse.

Ciekawostki Edytuj

  • January boi się drzew.

Przypisy

  1. Artykuł Airhead January Natasha Vasquez on game show na stronie Our-own-reality.com
  2. Artykuł JNV's EXTREME WEIGHT LOSS!!! na stronie Our-own-reality.com
  3. Fragment artykułu Gorąca impreza w hotelu Gentry Manor: Rzadko pokazująca się publicznie January Natasha Vasquez pojawiła się we wspaniałej sukni, a następnie pijana całowała się w łazience z nieznanym mężczyzną.