FANDOM

Ilovetoblow.org (IV)

Ilovetoblow.orgstrona internetowa występująca w Grand Theft Auto IV. Strona ta poświęcona jest ludziom, którzy są wielkimi fanami gry na didgeridoo, jak i dla tych, którzy rozpoczynają swoją przygodę z tym instrumentem. Można tu znaleźć informacje o historii didgeridoo, oferty dotyczące nauki na tym instrumencie, ciekawe fakty na jego temat, porady dotyczące kupna instrumentu oraz sklep, w którym można kupić elektryczne didgeridoo, futerały oraz lekcje gry. Na stronie znajduje się również historia o Didge Dens, czyli organizacji grających na didgeridoo i uprzykrzającej życie mieszkańcom m.in. Liberty City.

Ciekawostki Edytuj

  • Według strony tej słowo Didgeridoo wzięło się z języka z grupy języków goidelskich i oznacza monotonne brzęczenie, które sprawia, że chcesz się zabić. Jest to jednak nieprawda, gdyż nazwa ta w grupie języków goidelskich (w dniu dzisiejszym używa się trzech języków z tej grupy, jest to: irlandzki, szkocki i manx) oznacza czarny trębacz.
  • Ze strony można dowiedzieć się, że dźwięki wydobywane przez ten instrument brzmią jak odgłosy klępy, która rodzi w bólach. Co ciekawe, jak twierdzi strona, w Carcer City i Liberty City przypominają one bardziej odgłosy krzyków mordowanych ludzi.
  • Według strony tej tradycyjne didgeridoo jest drążone przez robaki.
  • Według badań przeprowadzonych w 2005 roku, że gra na didgeridoo pomaga zredukować chrapanie i bezdech senny, a badania z 2006 roku wykazały wyraźny wzrost współczynnika rozwodów wśród osób, które grają na tymże instrumencie.