FANDOM

Gwiazda (1)

I'll Take Her – misja w Grand Theft Auto IV, trzecia dla Geralda McReary.

Solucja Edytuj

Część I Edytuj

Gerry trafił do zakładu karnego w Alderney – tam też złożymy mu wizytę. Ponieważ Gerry cały czas jest obserwowany przez strażników, nie może sam zlecić nam zadania – mówi nam, żebyśmy zadzwonili do Packie'ego. Od jego brata dowiadujemy się jaki jest plan – naszym zadaniem jest porwanie córki szefa rodziny AncelottiGracie. W pierwszej części musimy zdobyć jej numer telefonu. W tym celu jedziemy do kafejki internetowej i wchodząc w internet wpisujemy adres strony Autoeroticar.com. Na stronie znajdujemy ogłoszenie dotyczące różowego Feltzera. Znajduje się tam numer telefonu Gracie – po wszystkim wylogowujemy się i wychodzimy z kafejki.

Część II Edytuj

Aby rozpocząć część drugą misji, musimy zadzwonić pod kontakt Mob Daughter między 8:00 a 21:00. Po rozmowie z Gracie, jedziemy do jej domu przy Babbage Drive. Po krótkiej rozmowie wsiadamy do jej samochodu i jedziemy do punktu oznaczonego na radarze. Gdy będziemy już daleko od domu Gracie, Niko spokojnie poinformuje ją, że została porwana. Ona jednak nie przyjmie tej wiadomości tak spokojnie i podczas drogi do kryjówki będzie próbowała przejąć kontrolę nad kierownicą (samochód może gwałtownie skręcić w lewo). Poza tym, jeśli w tym czasie przejedziemy obok policji, Gracie podskoczy i zawoła po pomoc, a wtedy otrzymamy pierwszy stopień poszukiwań. W końcu Niko, chcąc mieć spokój, uciszy ją jednym uderzeniem pięści. Wtedy należy spokojnie odwieźć Gracie do kryjówki.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Część I Edytuj

Część II Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.
Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: I'll Take Her Następna:
Patrick McReary (IV - HUD) Undertaker Ransom (IV - HUD) Ransom