FANDOM

Harry Hall – postać wspomniana w Grand Theft Auto IV. Jest on doradcą szefa mafii Messina Family, sprzedawcą kokainy i sutenerem.

Historia Edytuj

Harry urodził się w 1948 roku w Dukes. Sfinansował swój dyplom prawnika dzięki sprzedaży kokainy i sutenerstwie wysokiej klasy prostytutek. Później zaczął prowadzić usługi prostytutek wysokiej klasy w hotelu The Majestic i w hotelu Opium Nights. Wkrótce został on wyłącznym dostawcą prostytutek Messina Family. Spotkał się wtedy z szefem mafii, Harvey'em Noto, który zwerbował go do swojej mafii i mianował go na Consigiliere'a. W 1978 roku został aresztowany za przekraczanie dozwolonej prędkości. W międzyczasie informator policyjny, Fredo Volpe, dostarczył policji dowody, według których Harry podejmował wiele nielegalnych działań, w tym wykastrował go. Był potem broniony w sądzie przez Harvey'a Noto.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV)

NAZWISKO Hall
IMIĘ Harry
WIEK 60
MIEJSCE URODZENIA Dukes, Liberty City
POWIĄZANIA Syndykat Przestępczy Messina
REJESTR PRZEST. 1978 – Przekroczenie dozwolonej prędkości
ADNOTACJE Irlandzki, katolicki Consigliere syndykaty przestępczej Messina.
Doniesiono, że sfinansował swój dyplom prawniczy dzięki sprzedaży kokainy i sutenerstwie wysokiej klasy prostytutek.
Uważa się, że zarządza areną prostytucji wysokiej klasy działającej w hotelach takich jak The Majestic i Opium Nights.
Informator policyjny, Fredo Volpe, zebrał dowody na to, że jest winny wielu nielegalnych działań wliczając spisek dotyczący dokonania kastracji.
Przypuszcza się, że poznał Harveya Noto, kiedy stał się wyłącznym dostawcą prostytutek dla syndykatu przestępczego Messina. Był późniejszym przedstawicielem Noto w licznych wystąpieniach sądowych.

SURNAME Hall
FIRST NAME Harry
AGE 60
PLACE OF BIRTH Dukes, Liberty City
AFFILIATIONS Messina Crime Syndicate
CRYMINAL RECORD 1978 – Speeding Violation
NOTES Irish Catholic consigliere to the Messina crime syndicate.
Reported to have funded his law degree by dealing cocaine and pimping high class hookers.
Believed to run a high-class prostitution ring operating out of hotels including the Majestic and Opium Nights.
Police Informant, Fredo Volpe has collected evidence that implicates him in a number of illegal activities including conspiracy to commit castration.
Believed to have met Harvey Noto, when he became the exclusive provider of prostitutes to the Messina Crime Syndicate. Has subsequently represented Noto in a number of court outings.