FANDOM

Happy Hour – misja w Grand Theft Auto Advance, trzecia dla Jonniego.

Solucja Edytuj

W barze Jonniego wkrótce rozpocznie się happy hour, a jego właścicielowi, Jonniemu brakuje towaru. Dlatego prosi Mike'a, aby objechał jego dostawców w Portland i zebrał od nich alkohol.

Zaraz po zakończeniu przerywnika uruchomi się limit czasowy. Całą misję musimy wykonać w cztery minuty. Wsiadamy do Monster Trucka, zaparkowanego pod barem. Pod HUD-em pojawi się pasek "Damage", który określa zniszczenia Monster Trucka. Nie możemy zbytnio go uszkodzić. Na radarze pojawi się zaś pięć zielonych punktów, oznaczających dystrybutorów towaru, który mamy zebrać.

Dostawców najlepiej jest odwiedzać w następującej kolejności: zacząć od tego, wysuniętego najbardziej na zachód (w Chinatown), następnie odwiedzić dystrybutora czekającego na południu wyspy (w Atlantic Quays), a później odwiedzić pozostałych trzech dostawców, jadąc na północ (kolejno w Portland Harbor, Trenton i Saint Mark's).

Po zebraniu towaru od wszystkich pięciu dostawców, Jonnie poleci nam powrócić do jego baru. Jeżeli dokonamy tego, mieszcząc się w limicie czasowym, po przerywniku misja zakończy się.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTASeriesVideos GBA
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto Advance
Poprzednia: Happy Hour Następna:
Jonnie (A - HUD) Sober Driver Jonnie (A - HUD) Grand Opening