FANDOM

Half Cut – misja w Grand Theft Auto: Chinatown Wars, trzecia i ostatnia dla Melanie Mallard. Jest ona dostępna tylko w wersji na konsole PSP.

Solucja Edytuj

Naszym zadaniem jest wejście do vana Melanie i podjechanie pod Legal Marine Store. Gdy znajdziemy się na miejscu rzucamy narkotyk w stronę bezdomnych. Wtedy ukaże nam się scenka, w której Melanie filmuje ich, po czym zostaje zaatakowana. Melanie wraca do vana, a my kierujemy się w następne miejsce, w stronę alei. Po dojechaniu na miejsce przeskakujemy przez płotki i rzucamy kolejne paczki z narkotykiem w stronę bezdomnych (najlepiej jest zacząć od najbardziej oddalonej grupy do tej, która jest najbliżej vana). Po rozprowadzeniu narkotyku do wszystkich pięciu grup, razem z Melanie, wracamy do vana. Naszym następnym celem jest dostanie się do South Slopes. Gdy tam dojedziemy, na radarze pojawi się nam pięć osób, do których należy dostarczyć narkotyki. Po zapełnieniu paska addiction naszym ostatnim celem jest powrót pod The Corpse Ride, skąd rozpoczęliśmy misję. Po drodze zaczną nas atakować członkowie wrogiego nam gangu, którzy będą uzbrojeni w Micro SMG. Po dojechaniu na miejsce ukaże nam się cutscenka, w której Melanie wyrazi Huangowi swoje niezadowolenie i wyjaśni mu, jaki był cel jej nagrań. Po zakończeniu cutscenki, misja zostaje uznana za zaliczoną.

Scenariusz Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PSP
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Poprzednia: Half Cut Następna:
Factory Fun Chan Jaoming (CW - HUD) Sources