FANDOM

Grove Street (V)

Grove Street – ulica występująca w Grand Theft Auto V, w mieście Los Santos, będąca oczywistym nawiązaniem do ulicy o tej nazwie z Grand Theft Auto: San Andreas. Podobnie jak ona ta ulica kończy się dość dużym, okrągłym placem. Niegdyś należała do Rodzin z Grove Street, jednak w czasie trwania akcji GTA V jest częścią terytorium gangu Ballas; również jest to nawiązanie do GTA: SA, gdzie Rodziny z Grove Street (gang protagonisty) był w posiadaniu tego terenu, a ich głównym wrogiem byli Ballasi.

Ciekawostki Edytuj

  • W misji Safari na dzielni można dostrzec 3 osoby wyjeżdżające z zaułka na Grove Street, przypominające CJ'a, Rydera i Sweeta. Easter Egg nawiązuje do misji Sweet i Kendl z Grand Theft Auto: San Andreas.
  • Jeżeli będziemy podążali podczas tej misji za Lamarem będąc w skórze Franklina, to Lamar będzie nam mówił, że 21 lat temu Grove Street należało do Rodzin.
  • Jeżeli przyjrzymy się drutom telegraficznym wokół dzielnicy, dostrzeżemy, że znajdują się na nich spore ilości trampków zawieszonych na sznurówkach.